Volkswagen Polo 6R 2011 upgrade radio?

Als ik het kan kan jij het. Zat filmpjes te vinden op YouTube how to remove radio vw polo. Frame klikken 4 schroefjes torx radio eruit stekker los andere radio stekker eraan vastschroebem klikken klaar
Klinkt makkelijk, nu nog wachten op de centjes en een RCD330+ vinden. Heb jij ervaring met die radio? Doet alles het direct(apple carplay blietooth enzo)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Klinkt makkelijk, nu nog wachten op de centjes en een RCD330+ vinden. Heb jij ervaring met die radio? Doet alles het direct(apple carplay blietooth enzo)
Precies wat Arie zegt.
Je moet er voor waken dat je de 178b noname versie koopt. Er zijn 2 types in de omloop. De desay en de noname.
Desay is alleen apple carplay
Noname is Apple carplay en android auto.
En jep alles werkt gelijk :)

Android auto zul je wel via een apk bestand op je telefoon moeten installeren maar eer het zo ver is kan ik je prima helpen daarmee.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Precies wat Arie zegt.
Je moet er voor waken dat je de 178b noname versie koopt. Er zijn 2 types in de omloop. De desay en de noname.
Desay is alleen apple carplay
Noname is Apple carplay en android auto.
En jep alles werkt gelijk :)

Android auto zul je wel via een apk bestand op je telefoon moeten installeren maar eer het zo ver is kan ik je prima helpen daarmee.
Ik heb een iPhone dus in principe geen android nodig. Is de desay versie wel den BT radio?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik heb een iPhone dus in principe geen android nodig. Is de desay versie wel den BT radio?
Allebei de versies hebben Bluetooth. De desay is wel goedkoper volgens mij. Maar het verkoopt beter natuurlijk als je al een Android auto compabitabele radio er in hebt zitten en wie weet stap je zelf ook ooit over van die schijt appel ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!