Volkswagen Polo 1.2 6C (2015) Highline R line

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste forum leden ,

Na lang twijfelen ga ik toch mijn Volkswagen Polo te koop zetten.

Deze auto mocht ik 17 Oktober 2015 in ontvangst nemen bij de lokale Volkswagen dealer Kamsteeg te Noordwijk wat tegenwoordig Witteburg heet , waar ik met heel veel plezier en zonder problemen mee heb mogen rijden :)

Boekjes , Rekeningen zijn allemaal ingevuld uiteraard , je krijgt er ook 2 sleutels bij.

Je krijgt ook de originelen spiegelkappen erbij & setje Winterbanden
De Polo staat op dit moment nog op schroefset KW V1 & Audi Oem Rotors 18''
die kan je eventueel mee kopen ? maar die gaan princiepen voor de losse verkoop binnenkort word dit er afgehaald en komt die weer op normale vering te staan en 17'' Mallory velgen.

Voor vragen of info stuur even Dm reageer altijd binnen uur of 2.
Een Proefritje is ook geen probleem , meer info of betere foto's dm.

De Polo heeft 13 Oktober 2019 een grote beurt gehad en kan er voorlopig weer tegen aan :

Grote beurt
Nieuwe Filters etc
Nieuwe Bougie's
Airco reiniging
Olie Service
Nieuwe Apk ( 2jaar )
Benzine Motorreiniger

hier wat info over de auto ,
km stand bedraagt op dit moment 32.413 .

5 Deurs 90 Pk
Polo 1.2 TSI Highline R line interieur & Exterieur
17'' Mallory velgen
Compostion Media ( Groot scherm )
Licht en zicht Pakket
Full Led lampen
Geen Type aanduiding
& tallloze opties die bij de Highline horen

ja de auto is vies en jaa er legt nog beetje zand in .Stick Out Tongue
Vraagprijs voor dit mooi's €14.000 er kan uiteraard onderhandeld worden of doe een goed bod.

met vriendelijke groet ,
Carlo
IMG_3419.JPGIMG_3421.JPGIMG_3425.JPGIMG_3710.JPGIMG_3707.JPGIMG_3706.JPGIMG_3705.JPGIMG_3702.JPGIMG_3704.JPG
 

Bijlagen

  • IMG_3713.JPG
    IMG_3713.JPG
    2.1 MB · Weergaven: 30
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!