Volkswagen (helix) soundsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop aangeboden:

Volkswagen (helix) soundsysteem. Het betreft onderstaand model:

https://shop.volkswagen.nl/auto-acc...t-incl-subwoofer-in-reservewielruimte?cid=488

Vraagprijs 275 euro of een goed bod

Ik heb de set ooit van mijn collega overgenomen (had hem in zijn jonge privé auto zitten maar kreeg een leaseauto).

De set is helemaal compleet met kabelboom. Het enige wat ontbreekt is het extra stekkertje dat los bijgeleverd wordt om de voeding achter de radio door te lussen, ik heb dit opgelost door de voedingskabel van de set aan die van de auto te solderen (5 minuten extra inbouw tijd).

Het sound systeem zelf ziet er netjes uit, deze heeft enkel wat gebruikersporen maar dit is normaal gezien de bovenplaat hoogglans zwart is en dus erg kras gevoelig.

Het systeem kan worden opgehaald in zaanstad. Indien gewenst mag je ook eerst komen luisteren (systeem moet ik nog uitbouwen)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Ik heb misschien wel interesse. Is die 'verloopstekker' ook los te koop bij de dealer?

Dat durf ik niet te zeggen maar dit is simpel op te lossen door 2 draadjes te solderen.

Het betreft deze stekker:

helix_stekker.png
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!