Volkstyle Base Part 2, 17 Augustus 2014 Aiport Weeze (Duitsland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg laten we met zoveel mogelijk gaan rijden zo vroeg mogelijk. Met leden van mypolo.nl en ik had ook even gevraagd of vagforcenl (zag ik voorbij komen op instagram) ook samen ging rijden, eventueel kunnen we ook bij hun aansluiten dan heb je een aardig grote groep!

Voor de mypolo leden die gaan wat spreken we af? misschien handig om een whatsapp groep te maken als we samen gaan rijden, ik kom zelf vanuit richting Den Haag/Rotterdam.

Groet Noel
 
Helaas moet ik afzeggen voor morgen :-( Er is een surpriseparty geregeld voor een van mijn beste vrienden en dat begint al in de middag.
En om nu 4 uur te gaan rijden en maar 2 uurtjes te kunnen rondlopen vind ik zonde.


Maar mocht er een Polo meeting zijn dan kom ik graag even langs.

Degene die gaan alvast veel plezier morgen.
Jammer man, maar het is niet anders. Zie je dan wel bij een andere meeting!

Ik ga zelf rond 10u denk ik. Kan ik nog een beetje uitslapen haha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!