Volkstyle Base Part 2, 17 Augustus 2014 Aiport Weeze (Duitsland)

Status
Niet open voor verdere reacties.

reddevil

Actief lid
599
170
43




VAG-fans kunnen dit jaar wederom uitkijken naar VolkStyle Base Part II. Op de voormalige RAF luchtbasis bij Airport Weeze bezochten vorig jaar tijdens de 1e editie ruim 1500 wagens en vele bezoekers uit binnen- en buitenland het event. Zo waren Nederland en België vertegenwoordigd maar waren er ook Russische, Engelse en natuurlijk Duitse bezoekers present. De dag was gevuld met een topselectie auto’s binnen de hangars. Ook had iedere hangar zijn eigen thema, zo was er een Aircooled Base een Audi hangar, een Volkswagen hangar en een speciale Thema hangar van Dub05. Al met al was de eerste editie dus meer dan geslaagd!

Op zondag 17 Augustus 2014 zullen wederom vele honderden Volkswagens, Audi’s, maar ook Seats, Skoda’s en Porsches bij elkaar komen. VolkStyle is in korte tijd uitgegroeid tot een van de meest actieve communities in Europa, met meer dan 22.000 fans. Daarnaast brengt zij iedere 6 maanden het mooiste uit de VAG scene vanuit het binnen- en buitenland in Volkstyle Magazine.
De evenementenlocatie nabij Airport Weeze is er een die zijn gelijke niet kent in Europa. Een bijzondere sfeervolle locatie met bijna 30 bunkers en kleinere hangars en één grote hangar (4.500m2), omgeven door bomen en opgesplitst in een aantal grote en kleinere lanen, wat zich slechts op 1 kilometer afstand van de Nederlandse grens nabij Venray.


Wat kun je verwachten in 2014 ?

De thema hangars zullen dit jaar anders verdeeld worden zo is er onder andere: VW Base met VW Area, Audi Base met Audi Area, Aircooled Base met Aircooled Area en Dub05 Base. Als nieuw onderdeel hebben we de Allround Base toegevoegd, speciaal voor de Seat, Skoda, Porsche en andere liefhebbers. Inschrijving start Medio April.

Uiteraard nemen we de verbeterpunten mee van vorig jaar zodat er genoeg eet gelegenheden, en toiletten zijn.
Zoals vorig jaar zullen we weer de drive thru show en shine hebben en een grote shop village met daarin de nieuwste en coolste producten aangeboden door bekende bedrijven uit de scene waaronder, Ruud’s VW Shop, Streetcustoms, Sexy Wheels, Stickerdump, Dutch Car Detailing en nog vele anderen.
 
Even een vraag: is het mogelijk om een lijst van aanwezigen te maken en op basis daarvan samen te rijden? Lijkt me een mooi stuk om met een kleine convoi te gaan.
Ik ben aanwezig onder voorbehoud dat mn schroefset er onder zit gemonteerd op tijd. Mivw was ik een van de weinige hoge polo's nog Stick Out Tongue

Groet Noel
 
Even een vraag: is het mogelijk om een lijst van aanwezigen te maken en op basis daarvan samen te rijden? Lijkt me een mooi stuk om met een kleine convoi te gaan.
Ik ben aanwezig onder voorbehoud dat mn schroefset er onder zit gemonteerd op tijd. Mivw was ik een van de weinige hoge polo's nog Stick Out Tongue

Groet Noel
Lijkt me een puik plan!

1. Noel
2. WobbleKid

Vul maar aan pl0x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!