Voetverlichting altijd aan?

Beste leden,

Ik ben in bezit van een Polo 6C 2016 en heb fabrieksaf voetverlichting erin zitten alleen vroeg ik me af of deze ook continu aan kan tijdens het rijden etc en niet alleen als ik de deur open.

Ik hoor het graag!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Nieuwe kabels naar de lampen trekken. Een minkabel kun je gewoon op een besstaande min of op chassis aansluiten. Een pluskabel op een plus die actief is als jij dat wilt. Bijvoorbeeld dimlicht of contact geschakelde plus.
Ik ben niet zo handig met elektriciteit, hoe moet het doorgetrokken worden naar mijn contact?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Zelf experimenteren is hartstikke leuk. Vooral als alles dan uiteindelijk werkt :) Zo ben ik ook begonnen met mijn Smart.

Was nog leuker toen ik na een aantal jaar de ballasten van mijn xenon moest vervangen omdat de Ali troep kapot was. Toen kwam ik erachter dat ik voor alles rood draad had gebruikt... Kon van geen enkel draad de oorsprong vinden :sweatsmile:
Maarja, dat is alles wat ik toen in huis had. Lesje wel geleerd haha
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict en Emskk27
Zelf experimenteren is hartstikke leuk. Vooral als alles dan uiteindelijk werkt :) Zo ben ik ook begonnen met mijn Smart.

Was nog leuker toen ik na een aantal jaar de ballasten van mijn xenon moest vervangen omdat de Ali troep kapot was. Toen kwam ik erachter dat ik voor alles rood draad had gebruikt... Kon van geen enkel draad de oorsprong vinden :sweatsmile:
Maarja, dat is alles wat ik toen in huis had. Lesje wel geleerd haha
Inderdaad, alleen met onze grote vriend YouTube gaat alles makkelijker
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Nieuwe kabels naar de lampen trekken. Een minkabel kun je gewoon op een besstaande min of op chassis aansluiten. Een pluskabel op een plus die actief is als jij dat wilt. Bijvoorbeeld dimlicht of contact geschakelde plus.
Ik las ook iets dat je de plus kon trekken vanuit de massa van je interieurverlichting, klopt dat? En dan de min aansluiten op een willekeurig metaal/chasis.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!