Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De 1.2 tdi had er 2 toch? weet niet of dat ook geldt voor de 1.4 tdiHoe kom je tot de conclusie dat je auto niet start door de vervuilde brandstof? Lijkt mij heel vreemd dat je auto daardoor niet start, je bent met die brandstof toch ook hierheen gereden? Wanneer heb je het brandstoffilter voor het laatst vernieuwd? Ik zou voor die (lage) kosten die ook vervangen. Heb je de brandstofleidingen ontlucht? Heb je goede brandstofpomp gemonteerd? Zit die correct en niet scheef? Is de vlotter niet verbogen?
Mijn kennis is ook beperkt. Ik dacht dat er ook 1 onder de brandstof tank zit, misschien dat iemand hier duidelijkheid over kan geven?@H11 Niet dat ik weet, maar mijn technische kennis is zeer beperkt. @Issam heb je slangen goed op de brandstofpomp aangesloten en niet per ongeluk de aanvoer en retourslang verwisseld? Als je Polo nog niet gelopen heeft na het vervangen van de brandstofpomp, zou ik mij nog niet druk maken over de verkeerde waarde van de meter, misschien is dat later anders als je Polo gelopen heeft en je de auto hebt volgetankt. Eerst zorgen dat die goed loopt.
Zijn er symptomen die op een overlijdende hoge druk pomp(Dat is de brandstof pomp toch?) kunnen duiden?Bij een 1.2 tdi heb je de kans dat wanneer de hoge druk pomp kapot gaat er ijzervijlsel in je verstuivers komen waardoor deze kapot gaan.
Delen van de hogedruk pomp vervangen heb ik nog nooit van gehoord persoonlijk, weet wel wanneer de pomp vast slaat je motor ook direct kapot is gezien deze aangedreven word door de distributie riem.
En ik denk dat je vlotter niet goed zit van de pomp in de tank, misschien zelfs overleden.
P.s diesel op je distributie riem is ook compleet fout.. indien gebeurt nieuwe riem monteren
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.