Vliegen op (witte) auto

Ik heb last van vliegen op de auto.
Ik heb opgelet en ik zag vandaag een skoda (wit) waar ook vliegen op zaten.
Ook heb ik de auto al in een andere wijk geparkeerd, hier zitten na 5 minuten ook veel vliegen op.
Hebben meer mensen hier last van?
scaledphpserver39filenamevliegenjpgresla-1.jpg

Hahahaha EINDELIJK iemand die hier ook een topic van maakt!! OMFG!! Ik heb dat vliegen probleem ook al ZO verschrikkelijk lang en vaak :) EN indd zoals de meeste zeggen het meest als ik de auto gewassen hebt en hij lekker staat te drogen, dan is het FLY HEAVEN! maar ik vind het wel erg irritant. En op de een of andere manier vinden ze de donkere ramen ook erg interesant pfffff. Nou ja als ze maar niet IN de auto komen, en als ze maar weg gaan als ik er aan kom :) Maar indd met een Witte BM is het een bekend probleem!
 
Ik heb vandaag m'n auto gewassen en normaal zitten er altijd wel wat vliegjes op de auto, maar nu zit er een hele zwerm vliegende mieren op m'n auto. :?
Hopelijk blijft m'n auto nog een beetje schoon.
2012-07-22 18.50.19.jpg
 
Bij mij vandaag exact hetzelfde. Ik had m fijn gewassen en hij staat op de oprit flink te blinken. Na 10 minuten zat heel het dak vol met vliegen.......
 
@Djaggo van mij mogen die beesten verbranden Stick Out Tongue
Net nog een stukje gaan rijden in de hoop dat ze eraf zouden gaan maar er bleven er nog heel wat achter.
Ik heb de auto dus voor een derde keer gewassen/afgespoeld. Ze lijken tot nu toe weg te blijven.
 
Jullie mogen dan last hebben van vliegen of vliegende mieren, ik had vorige maand nadat ik m'n auto had gewassen de volgende dag m'n auto onder de mieren zitten terwijl hij in de garage stond. En dan niet een stuk of tien maar honderden. In de garage zelf zag je er niet één lopen. Ze zaten vooral aan de binnenkant van de achterdeur op de onderdorpel. Ze zaten gelukkig niet in de auto zelf. Ik heb dus 's morgens meteen de auto weer helemaal afgespoeld en kon er niet één meer ontdekken. 's Middags met de auto weggeweest naar kennissen en toen we tegen de avond weer bij de auto aankwamen zat hij weer onder de mieren. :shock:
Dus bij thuiskomst alles langsgeweest om te kijken waar die krengen weg konden komen zonder resultaat, er lag ook niks bijzonders in de auto waar mieren op af konden komen. Dit hield een paar dagen aan en zo ineens waren ze ook weer helemaal verdwenen. Heel raar om zoiets mee te maken. Waar ze nou op afgekomen zijn, geen idee.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!