Vliegen op (witte) auto

Mauricesunny

Sponsor: YourCoverStore.nl
256
0
0
Ik heb last van vliegen op de auto.
Ik heb opgelet en ik zag vandaag een skoda (wit) waar ook vliegen op zaten.
Ook heb ik de auto al in een andere wijk geparkeerd, hier zitten na 5 minuten ook veel vliegen op.
Hebben meer mensen hier last van?
scaledphpserver39filenamevliegenjpgresla-1.jpg
 
Ik zelf niet, de auto staat normaliter in de garage Big Grin
Maar op de auto van mijn vriendin - die heeft ook een witte, en die staat wel buiten - zag ik rond het middaguur ook veel vliegen zitten.

Zolang ze rustig zitten en niets stuk of vies maken ... rustig laten zitten, zou ik zeggen. :mrgreen:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Nou niet alleen witte kleur. Ik heb vandaag mijn ZWARTE Polo opgehaald en na 100 km zitten er al 3 vliegen op de bumper.........................
uh wel plat geslagen :) motten ze maar niet voor mij blijven vliegen!
 
Het wordt steeds erger! Volgens mij komen alle vliegen uit Spijkcity en omstreken naar mijn Polo.
Ik telde er net 36 :O
Het vervelende is dat ze ook nog op de auto poepen. Als je naar de lak kijkt zie je allemaal donkere stipjes...
vliegen2-1.jpg
 
Vandaag had ik het ook tijdens het wassen van de auto: steeds meer vliegen die op de auto gaan zitten. Bij het droogzemen moest ik erg opletten dat ik geen vliegen "meezeemde" en op die manier de auto weer vuil maakte ... :-(

Maar ... na het wassen de auto weer in de garage gezet, en even later waren bijna alle vliegen alweer van de auto, en zaten op het (met folie beplakte) raam de deur! :confused:
Kennelijk gaan vliegen op zoek naar het meest lichte oppervlak of zo. Als de auto buiten staat, is dat de auto. Staat die binnen, dan is het de auto niet meer. :mrgreen:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!