Vin nummer afplakken

Ik had dit ook gedaan bij mijn vorige auto, haalt niet zoveel uit hoor de codes staan achterop je teller. Hij is toen alsnog gestolen.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Als ze willen pakken ze hem toch wel, op internet staat precies hoe je een polo makkelijk kunt stelen.
een sleutelvoeler erin, ter plekke uitknippen en ze hebben hem al open zonder schade en als dan ook nog een het alarm op de deursloten zijn uitgezet hoor je ook niks.
Vandaar die dikke sportuitlaten natuurlijk, dan kun je ze horen wegrijden;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Als ze willen pakken ze hem toch wel, op internet staat precies hoe je een polo makkelijk kunt stelen.
een sleutelvoeler erin, ter plekke uitknippen en ze hebben hem al open zonder schade en als dan ook nog een het alarm op de deursloten zijn uitgezet hoor je ook niks.
Vandaar die dikke sportuitlaten natuurlijk, dan kun je ze horen wegrijden;)

Klopt, maar alle beetjes om het te voorkomen helpen.
Ze pakken natuurlijk het liefst de auto’s die het makkelijkst zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R Blue GT  1.4 140pk (193pk JD) 
Anti diefstalschroeven in je tellerunit, de codes van de achterkant verwijderen en de obd stekker verleggen/verstoppen/ of een dummy plaatsen hierin kun je eventueel de plus en min polen omdraaien zodat ook de computer van de boefjes het begeeft.

Trust me, dan blijft hij wel staan.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Anti diefstalschroeven in je tellerunit, de codes van de achterkant verwijderen en de obd stekker verleggen/verstoppen/ of een dummy plaatsen hierin kun je eventueel de plus en min polen omdraaien zodat ook de computer van de boefjes het begeeft.

Trust me, dan blijft hij wel staan.

+
Deur contactslot weghalen.. anders zitten ze alsnog in je auto, en jij rechtop in je bed.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Overigens vandaag een reactie gehad van VW.
Na zo lang te moeten wachten zou je een beetje uitgebreid antwoord verwachten, maar nee.
Het korte antwoord is:
“In Nederland is het niet mogelijk om via een VIN nummer, zonder identificatie en autopapieren, aan een nieuwe sleutel te komen. Wij hopen u hiermee genoeg geïnformeerd te hebben”.

Verder dus ook geen reden waarom de VIN nummers überhaupt vermeld staat terwijl ik hier ook naar gevraagd had.

Nou, daar hebben we dus ook geen bal aan.
 
Volkswagen  Polo 6R Blue GT  1.4 140pk (193pk JD) 
Je moet ook iets hebben wat interessant is voor de “dievengilde” je hoeft je echt geen zorgen te maken om diefstal met allerlei niet nader te noemen methodes als bij wijze van je buurman een dik uitgeruste gti heeft en jiu een kale polo. de keuze is snel gemaakt lijkt me lol
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!