Verwijderen OEM telefoonhouder Polo 6R

Hoe kan ik deze oerlelijke originele VW telefoonhouder voor de iPhone 5 (netjes) verwijderen in de Polo 6R?

Ik ben me er van bewust dat er helaas een gat over blijft in het dashboard, daarom mijn vraag aan jullie creatievelingen hoe ik dit het mooiste kan oplossen.

Mijn dank is groot!
 

Bijlagen

  • IMG_4495.jpeg
    IMG_4495.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 40
  • IMG_4496.jpeg
    IMG_4496.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 40
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 
Het is geen telefoonhouder maar een 'houder' voor een Bluetoothdisplay. (zie volgende post)
Ik heb het zelf op deze manier gedaan (magneet):
IMG_20180929_164535__01.jpg
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Ik denk dat ik voldoende weet... voorlopig laat ik 'm mooi even zitten en plak ik er wel een magneetje op o.i.d.

Met dank aan @Bresjee99 uit een ouder bericht zou ik ook de volgende combinatie kunnen bestellen:


Ik heb ooit een iphone houder laten 3d printen die in de adapter ding ging, dat kan je ook nog doen evt
Heb je dit bestand nog? Sharing is caring :cool:
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 
Ik denk dat ik voldoende weet... voorlopig laat ik 'm mooi even zitten en plak ik er wel een magneetje op o.i.d.

Met dank aan @Bresjee99 uit een ouder bericht zou ik ook de volgende combinatie kunnen bestellen:



Heb je dit bestand nog? Sharing is caring :cool:
dat was met een iphone 8, dus dat zal niet meer passen hehe

maar ik weet niet meer of ik dat bestand nog heb, zal kijken. ik heb zelf wel een 3d printer nu
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!