Verwijderen manuele buitenspiegel 6R

Hoi iedereen,

Gisteravond kwam ik bij aankomst op de parkeerplaats waar mijn 6R stond geparkeerd, helaas tot de conclusie dat mijn auto het slachtoffer van vandalisme is geweest. De linker buitenspiegel is er hardhandig afgetrapt en het spiegel glas is in twee stukken achter op mijn auto geplakt.

IMG_1754.jpegIMG_1758.jpeg

In de categorie: daar word je niet vrolijk van dus.

Ik ben bezig met het vervangen van de spiegel, maar loop tegen iets aan waar ik op het internet (gek genoeg) geen antwoord op kan vinden. Misschien dat het zo simpel is dat iedereen er uit komt, maar ik niet?

Het gaat om een manuele spiegel die aangestuurd wordt door zo’n “pookje” aan de binnenkant van de deur. Ik snap niet hoe ik het manuele mechanisme kan demonteren. Het past namelijk niet in zijn geheel door het gat in de deur heen.

image.jpg

Is er iemand die mij op weg kan helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Mattis
 
  • Grrr
Waarderingen: JelleR en HoMi
Hoi iedereen!

Er zijn camera’s in de buurt, maar ben bang dat die allemaal richten op de deuren van de desbetreffende panden. Waardoor ze de parkeerplaats niet meepakken. Ik vermoed dus helaas dat de schade gewoon voor mezelf is en dat de verzekering niks betaald.

Ik heb vandaag een tweedehands spiegel in Joure opgehaald, mijn kappen overgezet en de spiegel weer gemonteerd. Niet lang last van de schade gehad dus (gelukkig) en voor €60 weer klaar.

Ik snap ook absoluut niet wat er door mensen hun hoofd heen gaat als je voor de gein iemands spiegel kapot trapt en het glas vervolgens op de achterklep plakt. Geen lakschade daardoor gelukkig en op andere plekken ook niet.

image.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!