verwarming doet niets meer

Ik zit met volgend probleem, dat de verwarming het nu heel niet meer doet.
Er voor goed gewerkt altijd tot hem plots weg viel als men hem bv hoger zette of dergelijk.
via vcds willen zien maar ik vrees door een of ander reden dat er de code weg van is.
De garage is geen optie gezien die volzet zijn en ik geen maand wil kond rijden zonder verwarming ook niet echt aangeraden als de ruiten zouden aangedampt zijn.

Kan me iemand zeggen wat de oorzaak zou kunnen zijn, en eventueel de moeite zou willen doen om mij hier printscreens te plaatsen in stappen om het in vcds na te zien tegoei met dan de bijhorende Bits en dergelijke dan kan ik dit al uitsluiten als het dit zou zijn dan is het iets anders.

Alvast bedankt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
vandaag even handshoenkast gedemonteerd en met de bedoeling de weerstand eens na te zien kom ik tot de conclusie dat het weer een ander soort moet zijn dan de doorsnee weerstanden.
Bij deze 2 fotos ik vermoed dat dit dus de aansturing is van de interieur ventilatie en dit dus het geen is wat ik moet vervangen.
Regelaar, interieurventilator VEMO V10-79-0016 Original VEMO kwaliteit — Bestel nu! (autodoc.be)
Maar mag ik deze blok de stekker er vanaf doen als het contact af is of best batterij ook af schakelen
Verder hoe haal ik dit dit er uit want dat lijkt me niet zo simpel te gaan als in onderstaande clip met een normaal weerstand.
Link Naar Demontage weerstand
IMG_0108.JPG
 

Bijlagen

  • IMG_0113.JPG
    IMG_0113.JPG
    1.6 MB · Weergaven: 9
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!