Vervangen schakelaar elektrische spiegels

Beste forumleden,

Ik heb het volgende probleem met mijn Polo, de schakelaar voor het gebruik van de 2 buitenspiegels werkt niet meer en zou deze graag laten vervangen. Zijn er hier leden die weten waar ik deze schakelaar zou kunnen aanschaffen en eventueel voor mij kunnen vervangen. Ik ben zelf totaal niet bekend met het vervangen van auto onderdelen.

Ik hoor het graag van jullie
 

Bijlagen

  • IMG_1368.jpg
    IMG_1368.jpg
    707 KB · Weergaven: 58
ik heb dat gedoe dus ook. stellen lukt nog wel ! maar de spiegelverwarming doet niks meer omdat je knopje nja... niet echt mee werkt...
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
haha nou dan gaan we maar eens onder de deur liggen vanavond Stick Out Tongue beetje proberen... jullie zien me oproep tot een deurpaneel vanzelf
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
mijn held ! ik was al aan het kl*te met me deurpaneel maar die brak ik bijna door midden.... dusss....
weet jij zo hoe ik me handvat verwijder zodat ik het knopje kan vervangen?

Deurpanneel moet er niet af. Enkel je handvat en dan kan je zo de schakelaar eruitklikken van binnnen uit.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Onderdeel is reeds gerepareerd door de dealer, heb ook nog behoorlijk gezeurd bij de dealer omdat ik het belachelijk vond dat z'n schakelaar al binnen z'n korte tijd defect was ondanks dat deze amper gebruikt wordt en niet meer onder de garantie viel. Heb vervolgens contact opgenomen met PON en deze zijn mij vervolgens tegemoet gekomen in de kosten.
 
uit voorzorg vervangen ... off had je hem net als mij gesloopt!

dan cruise ik wel ff richting swisss. Want ja, zo end rijden is natuurlijk goedkoper dan verzendkosten van 8.50 euro!

hihi

Haha voor de volgende keer... ;)

de mijne is vervangen naar aanleiding van jouw topic trouwens Stick Out Tongue
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!