Verschillen BM modeljaar 2011-2012

Bentley zei:
Bij een bluemotion is het zo ver ik weet standaard in de bumper.

Enige optie die ik namelijk besteld had was het executive pakket, en mijn dagrijverlichting zit in me bumper.

Of zit het verschil bij dagrijverlichting op een bluemotion in de trend- of comfortline. Ik heb de comfortline
Nee, je hebt geen comfortline maar een 'dikke' trendline. :lol: :lol: :lol: Kijk maar in je kofferbak op de sticker bij je reservewiel.
 
Dat weet ik, het is niet een echte comfortline.

Ik heb het alleen even over de trendline en "comfortline" van de Bluemotion.. Mogelijk zit zelfs daar een verschil in wat betreft dagrijverlichting, ook al is het een neppe comfortline.

Al gok ik dat ze gewoon beide hetzelfde zijn.. Waarom er in het boekje dan dagrijverlichting in koplampen staat, i dunnow
 
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie berichtjes! Zoals ik al had gemeld wisselen ze in ieder geval de rcd310 om met het nieuwe zwart-wit model. Verder lijken er geen verschillen te zijn tussen de modeljaren. Blijft balen maar auto bevalt prima dus ik zal me er overheen zetten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!