Verschillen BM modeljaar 2011-2012

Gisteren heb ik mijn nieuwe Polo BM opgehaald maar het viel mij op dat de RCD310 blauwe verlichting had ipv de verwachte zwart/wit verlichting. Nadat ik vanavond even het chassisnummer gecontroleerd had bleek dat de Polo van modeljaar 2011 is terwijl ik er toch vanuit ging dat ik model 2012 zou krijgen.
Voordat ik morgen terug ga naar de dealer wil ik toch graag op een rijtje hebben wat zoal de verschillen zijn tussen deze modellen. Kan iemand mij dit vertellen?

Alvast bedankt!
 
PoloDave zei:
wist wel dat climatronic een wit display kreeg maar RCD310 ook?? nergens iets van gehoord?

Ik heb ook de RCD310, die heeft een zwart display met witte letters.

Heb mijn bluemotion vorige week donderdag opgehaalt. Informatie van de sticker kan ik wel opzoeken voor je wat mijn productiedatum oid is.
 
Bedankt voor jullie antwoorden!

Ik heb het even nagekeken en volgens mij is mijn Polo in april geproduceerd. Het was een voorraadauto (van PON) maar ik had niet verwacht dat het modeljaar daardoor zou afwijken. Je verwacht in oktober toch een 'nieuwe' auto.

Wat ik in de folder las, maar dat weet jij beter Bentley, is dat de dagrijverlichting nu in de koplamp zit en niet meer bij de mistlamp. Is dat inderdaad zo? Kan het zijn dat de nieuwe koplampen H7 zijn terwijl de oude H4 waren?
 
Ik wist het niet, anders had ik liever vier weken extra gewacht en wél modeljaar 2012 gehad.
Ben net wel even langs geweest bij de dealer en aangegeven dat ik dit niet netjes vind. Ze hebben in ieder geval al toegezegd de RCD310 om te wisselen tegen het nieuwe, zwart-wit model. Verder wil ik nog even afwachten welke verschillen er eventueel nog meer zijn.
 
Toch wel! En ze weten daar dat ik een "pietje-precies" ben. Hebben ze nog geluk dat ik geen Climatronic genomen heb, hadden ze nog meer kunnen vervangen.
Ben wel benieuwd of er nog andere verschillen zijn.
 
geert zei:
Wat ik in de folder las, maar dat weet jij beter Bentley, is dat de dagrijverlichting nu in de koplamp zit en niet meer bij de mistlamp. Is dat inderdaad zo? Kan het zijn dat de nieuwe koplampen H7 zijn terwijl de oude H4 waren?

Hmmz das mooi balen, ik heb mijne 30 aug opgehaald, en de mistlampen als dagrijverlichting... Begrijp hieruit dat ik dus ook een "oud" model heb?
 
@crazyman

Geen idee, dat was mijn vraag. In de laatste Polo BM prijslijst (augustus 2011) staat:
"Dagrijverlichting geïntegreerd in koplampen, middels afzwakking van dimlicht"

Ik heb ze ook nog bij mijn mistlampen zitten... Welke kleur heeft jouw RCD crazyman?
 
geert zei:
Wat ik in de folder las, maar dat weet jij beter Bentley, is dat de dagrijverlichting nu in de koplamp zit en niet meer bij de mistlamp. Is dat inderdaad zo? Kan het zijn dat de nieuwe koplampen H7 zijn terwijl de oude H4 waren?

Mijn dagrijverlichting zit nog gewoon bij de mistlampen in ieder geval.
 
@citroene
Bij een bluemotion is het zo ver ik weet standaard in de bumper.

Enige optie die ik namelijk besteld had was het executive pakket, en mijn dagrijverlichting zit in me bumper.

Of zit het verschil bij dagrijverlichting op een bluemotion in de trend- of comfortline. Ik heb de comfortline
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!