Vermogens verlies 1.2 BM

Ik ga het morgen nog even bij een ander apk centrum navragen
Maar ik wil er wel automatische hoogte regeling op gaan maken dus als iemand een setje heeft liggen en er eventueel op kan maken jullie weten me te vinden
 
Van de week heb ik alle vacuüm leidingen gecontroleerd en de stekkers van de druk sensoren. Maar is er iemand met auto database die mij kan vertellen wat voor waardes ik moet meten als ik er een multimeter op zet? Dan kan ik snel een nieuwe bestellen want word er niet goed van om als oud dametje rond te rijden.
Alvast bedankt
 
Volkswagen  Polo 6r, Golf 1 cabrio  1.2 TDI BM, 1.8 GTI 
Van de week heb ik alle vacuüm leidingen gecontroleerd en de stekkers van de druk sensoren. Maar is er iemand met auto database die mij kan vertellen wat voor waardes ik moet meten als ik er een multimeter op zet? Dan kan ik snel een nieuwe bestellen want word er niet goed van om als oud dametje rond te rijden.
Alvast bedankt

https://erwin.volkswagen.de
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!