Verlichting vervangen

Ik moet binnenkort de verlichting/lampjes vervangen van de komplamp unit alleen kan ik er niet echt achterkomen welke lamp maar er in moet. De doorverwijs link naar de lampentabel werkt ook niet als ik er op klik! En in het boekje kan ik de maten ook niet terug vinden behalve hoe het gemonteerd moet worden.

Mijn vraag is in iedergeval welke lampjes er in moeten van een 1.2 BM?

Nou weet ik wel dat er H4 dimlicht in moet maar de stadslicht heeft 2 lampjes per unit dus ik weet niet zeker of ze allemaal w5w zijn. De mistlicht lijkt op een H7 denk ik en de bochten verlichting w21?

En dan nog een vraag: is er een wettelijk maximum lumen sterkte dat je mag hebben? Want de lampjes van phillips diamond en crystal vision mag niet op de openbare weg. Ik wil namelijk wit licht met scherp zicht hebben aangezien ik veel op de duitse wegen rij waar geen licht op de weg is. En geen voorstel van xenon aub.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi Bluemotion 
https://www.mypolo.nl/xenforo/resources/lampentabel-polo-6r-6c.60/#koplamph4

werkt deze link niet bij jou? (heb je meer info hoe jij tot de niet werkende link komt?)

Ik kom hier uit?

7ffd266a359f09fc34a8a5b43cf7d5fa.jpg






Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi Bluemotion 
Ik wil dit bericht niet kapen maar ik vroeg mij af, kan je de h4 lampunits gewoon vervangen door h7 lampunits uiteraard met een kabel adapter dim en groot licht zijn dan immers 2 aparte lampen, moet er dan ook iets met Vcds aangepast worden?
 
Seat  Ibiza FR Business Intense  1.0 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!