Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bagyard is een goed merk, maar is die 2500 plaatsing inbegrepen? Als ik een belgisch bedrijf mag aanraden: RRAS(Robert Racing Air),kwaliteiten goede prijs.. mensen die ik ken rijden ermee rond en zeer tevreden van. Btw Enzo, het % prijsverlies is zeker niet groter dan als je een schroefset terug verkoopt hoor.. dus maakt niet zoveel uit opzich.. Ik zie de meeste tweedehands air ride sets voorbij komen tussen 1350 en 1750 euro, afhankelijk van het merk..
Vandaag een offerte gekregen van een bedrijf uit Apeldoorn. 1900 euro incl inbouw en ze gebruiken dan mijn vmaxx schroefset om daar de balgen tussen te plaatsen. Pfff moeilijke keuze doen of niet doen ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.