Verlaging

Hallo, ik heb een vraagje over mijn VMaxx schroefset. Deze staat nu op 17inch velgen. Aan de voorkant heb ik ongeveer nog 2 vingers over. Nu was ik vanmiddag bij carfantasy. En die zeiden dat ik de hulpverlener er tussen uit kon halen. Maar ik wil ongeveer 1 vinger overlaten. Beetje lastig uit te leggen maar hoop dat jullie het snappen. Hoe kan ik dit oplossen?
 
Tip 1: Laat je hulpveren steken. Dit geeft alleen maar gezeur met de apk en het comfort wordt er nog minder door
Tip 2: Kijk eens of je nog schroefdraad over hebt en laat m indien mogelijk wat verder omlaag schroeven.
 
Airride? Stick Out Tongue Ik heb van vele gehoord dat Airride:
1. Je auto sloopt.
2. Niet lekker rijdt
3. Vrij slecht te verkopen is of je moet zoveel willen verliezen.

Uiteraard heb je ook voordelen, maar uiteraard het blijft een keus van je zelf! Het is wel mooi! Helaas heb ik hier geen ervaring mee (Dup was de enige op deze forum met Airride).
 
Bagyard is een goed merk, maar is die 2500 plaatsing inbegrepen? Als ik een belgisch bedrijf mag aanraden: RRAS(Robert Racing Air),kwaliteiten goede prijs.. mensen die ik ken rijden ermee rond en zeer tevreden van. Btw Enzo, het % prijsverlies is zeker niet groter dan als je een schroefset terug verkoopt hoor.. dus maakt niet zoveel uit opzich.. Ik zie de meeste tweedehands air ride sets voorbij komen tussen 1350 en 1750 euro, afhankelijk van het merk..
 
Fuck fuck, diegene aan wie hij de polo verkoopt, neemt de airride waarschijnlijk erbij. Mocht hij hem er niet bijnemen. Dan belt hij nog. Balen :( mja als iemand er nog 1 te koop heeft of iemand weet. Dan hou ik mij aanbevolen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!