Verlaging

Bagyard is een goed merk, maar is die 2500 plaatsing inbegrepen? Als ik een belgisch bedrijf mag aanraden: RRAS(Robert Racing Air),kwaliteiten goede prijs.. mensen die ik ken rijden ermee rond en zeer tevreden van. Btw Enzo, het % prijsverlies is zeker niet groter dan als je een schroefset terug verkoopt hoor.. dus maakt niet zoveel uit opzich.. Ik zie de meeste tweedehands air ride sets voorbij komen tussen 1350 en 1750 euro, afhankelijk van het merk..

Nee dat was excl plaatsen. Zag bij rras dat ze Ook een dealeradres in Apeldoorn hebben. Ff bij hun een offerte aangevraagd. Thnx voor de tip:)
 
Vandaag een offerte gekregen van een bedrijf uit Apeldoorn. 1900 euro incl inbouw en ze gebruiken dan mijn vmaxx schroefset om daar de balgen tussen te plaatsen. Pfff moeilijke keuze doen of niet doen ?
 
Vandaag een offerte gekregen van een bedrijf uit Apeldoorn. 1900 euro incl inbouw en ze gebruiken dan mijn vmaxx schroefset om daar de balgen tussen te plaatsen. Pfff moeilijke keuze doen of niet doen ?

als jij dat ervoor over hebt dan ja ;)
en bij twijfel zou ik toch nog even goed overwegen of je dan niet door zou sparen voor iets anders ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Nice :) welke van de 3 versies is het geworden? Ik neem aan de basic set aan de prijs te zien?

Edit: en oh ja over dat installeren op je schroefset, hangt er eigenlijk vanaf wat de kwaliteit is van die vmaxx schokdempers, ik neem aan niet al te goed, heb ik me toch laten vertellen. Meestal word een airride set alleen op een kwaliteits-schroefset(KW,eibach e.d.) gemonteerd, omdat die zeer goede schokdempers hebben.. dus bij jou zou ik niet goed weten of de rras of vmaxx schokdempers nu beter zijn..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja heb voor de basic gekozen, en als het bevalt wil ik hem uitbreiden met dikkere leidingen ect. . De schokdempers worden door rras geleverd. Dus gwn de complete set van hun. Het is iig niet de kw versie. Want die zat op de duurdere. Volgens mij is dat hun huiswerk. Gelukkig dat de Nederlandse dealer voorrang krijgt. Want de wachttijd bIj rras was tot de winter :eek: mja de set is nu besteld. En ze begonnen nu met opbouwen van de schoefset op de airride set. Wordt vervolgd Big Grin
 
Nee dat durf ik niet aan. Dat bedrijf had dat al redelijk vaak gedaan. Die man heeft een garage naast zijn huis. Waardoor hij de prijs laag kan houden. Dus binnenkort op vrijdag de auto in Apeldoorn neerzetten en zondags weer naar huis rijden.
 
Uhm de meters en knopjes hoog/laag moeten in de asbak passen. En de schakelaars denk ik aan de zijkant van de middenconsole. Maar als hun gaan installeren gaan we de plekken bepalen. Ik wil ze iig wel uit het zicht hebben.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!