verlaging stoel Polo GTI

polofreak zei:
Ik herken dit verhaal volkomen. Ergerde me hier enorm aan. Maar waar ik geen rekening mee heb gehouden. Ik wilde mijn 6R verlagen om hem optisch wat mooier te krijgen. Wat bleek: optie 10 was geboren!! Na de verlaging probleem opgelost!

Dat maakt het probleem toch alleen maar groter? :roll:
 
Nope ik zit nu dus +\-25 mm lager waardoor je dus dezelfde hoeveelheid meer zicht hebt!

Als gezegd had hier zeker geen rekening mee gehouden maar het wérkt!

Eigenlijk logisch toch? Probeer het eens uit met het zitten op een kleedje van 2,5 cm en je zult zien dat je nog meer raamstijl tuurder wordt, omgekeerd werkt het ook zo!
 
Ik weet uit ervaring (leen auto meegekregen polo 1.2 tsi comfortline 2009) Dat de stoel daarvan veel lager kon dan mijn BM. Ik vind ook dat BM stoelen niet ver omlaag kunnen. In de tsi kon dit dus wel..

Er zit dus zeker verschillen in frames... Maar hoe en wat??
 
polofreak zei:
Nope ik zit nu dus +\-25 mm lager waardoor je dus dezelfde hoeveelheid meer zicht hebt!

Als gezegd had hier zeker geen rekening mee gehouden maar het wérkt!

Eigenlijk logisch toch? Probeer het eens uit met het zitten op een kleedje van 2,5 cm en je zult zien dat je nog meer raamstijl tuurder wordt, omgekeerd werkt het ook zo!
Als je heel je auto verlaagd en niet je stoel wordt de kijkhoek alleen maar groter...
 
enveekaa zei:
polofreak zei:
Nope ik zit nu dus +\-25 mm lager waardoor je dus dezelfde hoeveelheid meer zicht hebt!

Als gezegd had hier zeker geen rekening mee gehouden maar het wérkt!

Eigenlijk logisch toch? Probeer het eens uit met het zitten op een kleedje van 2,5 cm en je zult zien dat je nog meer raamstijl tuurder wordt, omgekeerd werkt het ook zo!
Als je heel je auto verlaagd en niet je stoel wordt de kijkhoek alleen maar groter...

Kijkhoek of niet ben blij met m'n verbrede blik!
 
waarom staat er bij dit onderwerp " stoelverlaging" een heel gesprek over verlaging van de auto.....Stick Out Tongue

Iemand al verder gekomen met deze optie......vind namelijk dat je in de polo erg hoog zit....mijn pa heeft de golf gti en daar zit je echt in de auto
 
Martijn86 zei:
waarom staat er bij dit onderwerp " stoelverlaging" een heel gesprek over verlaging van de auto.....Stick Out Tongue

Iemand al verder gekomen met deze optie......vind namelijk dat je in de polo erg hoog zit....mijn pa heeft de golf gti en daar zit je echt in de auto

Heeft iemand idd een oplossing voor het verlagen van de stoel? Ik ben er namelijk achter gekomen als ik lager zou zitten reflecties in de voorruit veel minder zijn.

Vandaag in een Highline gezeten en die stoel zit anders (lager) dan de stoelen in mijn comfortline. Het lijkt wel of je wat meer "achterover" zit.

Heeft iemand ETKA om te zien of het onderstel van de stoelen anders is?
 
soundmachine zei:
Martijn86 zei:
waarom staat er bij dit onderwerp " stoelverlaging" een heel gesprek over verlaging van de auto.....Stick Out Tongue

Iemand al verder gekomen met deze optie......vind namelijk dat je in de polo erg hoog zit....mijn pa heeft de golf gti en daar zit je echt in de auto

Heeft iemand idd een oplossing voor het verlagen van de stoel? Ik ben er namelijk achter gekomen als ik lager zou zitten reflecties in de voorruit veel minder zijn.

Vandaag in een Highline gezeten en die stoel zit anders (lager) dan de stoelen in mijn comfortline. Het lijkt wel of je wat meer "achterover" zit.

Heeft iemand ETKA om te zien of het onderstel van de stoelen anders is?

Iemand een oplossing?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!