verlaging stoel Polo GTI

In Duitsland is het mogelijk om de volgende optie te bestellen:

"Sitzverlagerung auf der Fahrerseite mit unverändertem Sitzverstellbereich Sitzverlagerung 7 cm, Kopffreiheit -2 cm"

Iemand enig idee hoe dit bewerkstelligd wordt en of dit achteraf alsnog uitgevoerd kan worden?

(Met m'n gemiddelde lengte heb ik vaak moeite om de stoplichten te kunnen zien als ik vooraan sta... zou graag wat lager willen zitten.)
 
optie 3: net zoals ik als een aap boven op je dashboard kruipen terwijl degene die naast je zit je uitlacht en toch de stoplichten kunnen zien (in een verkrampte houding) Stick Out Tongue
optie 4: zet je elleboog op de steun van de deur, zet je hoofd in je hand en zorg dat je een beetje naar voren leunt, kijk dan omhoog en dan zou je de stoplichten moeten zien ;)
(of ik ben gewoon korter dan jij, kan ook nog :cool: )
 
VW  6R  1.2TDI 
starsky zei:
Ja aan al die opties heeft Poloabt niets..


no_shit_sherlock.png
 
Wederom bedankt voor alle andere suggesties! ;)

Ik heb de vraag inderdaad maar gesteld aan mijn dealer. Misschien dat die iets zinnigs kan zeggen. Mocht ik iets horen dan zal ik dit terugkoppelen in deze thread.
 
Mijn dealer heeft het VAG voorraadsysteem doorzocht of er iets te vinden was voor de stoelen van een Polo 6R. Tevens contact opgenomen met PON. Resultaat: niks te vinden, niks van bekend...

Kortom: zoektocht gestrand.

Iemand nog tips?
 
Optie 9: pas je achteruitkijk spiegel aan ;) is wellicht een idee? als je een beetje handige harry bent dat is...eerst stoorde het me ook niet maar na een tijdje word het toch irritant als je voorop de stoplicht staat...je ziet geen ene flikker ik kijk naar het rode licht en als die uit is ga ik er maar vanuit dat het groen is Stick Out Tongue
 
Ik herken dit verhaal volkomen. Ergerde me hier enorm aan. Maar waar ik geen rekening mee heb gehouden. Ik wilde mijn 6R verlagen om hem optisch wat mooier te krijgen. Wat bleek: optie 10 was geboren!! Na de verlaging probleem opgelost!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!