Verlagen Polo 6R GTI

Natuurlijk zal KW of Eibach meer kwaliteit bieden dat mag je ook verwachten gezien de prijs, maar is dat verschil merkbaar bij dagelijks gebruik? Ik ben niet op zoek naar betere vering, de kwaliteit moet gelijk zijn aan wat er vanaf fabriek onder zit, alleen met de mogelijkheid tot verlagen...

Overigens voor een KW 1 schroefzet zou ik 939,- kwijt zijn ex. montage (a 225,-) is dat een redelijke prijs?
Eibach gaat 1009,- kosten.

Het betreft allemaal schroefsets zonder instellingen voor demping e.d.
 
je bent idd de eerste op t forum met een Cobra set dan, de prijs is zo goed als gelijk aan mijn AP set in ieder geval.

Kwa 6R op t forum hebben zover ik weet +-3 KW/ 2 Weitec/ 3 AP
Dus daar kan je ook niet veel verschil in zien Stick Out Tongue

Verder heb ik geen ervaring met andere merken schroefsets dus over hardheid kan ik niet veel vertellen, rijd sinds de verlaging nog op 15"
 
Zojuist de 18" TT RS eronder gezet, ziet er netjes uit alleen hij staat zeker 3/4cm te hoog! Was te verwachten natuurlijk :)

Van de week van Beek maar even bellen voor een afspraak, ga het Cobra schroefset toch proberen :lol:
 
enveekaa zei:
Natuurlijk zal KW of Eibach meer kwaliteit bieden dat mag je ook verwachten gezien de prijs, maar is dat verschil merkbaar bij dagelijks gebruik? Ik ben niet op zoek naar betere vering, de kwaliteit moet gelijk zijn aan wat er vanaf fabriek onder zit, alleen met de mogelijkheid tot verlagen...

Overigens voor een KW 1 schroefzet zou ik 939,- kwijt zijn ex. montage (a 225,-) is dat een redelijke prijs?
Eibach gaat 1009,- kosten.

Het betreft allemaal schroefsets zonder instellingen voor demping e.d.

Is een nette prijs, ik was 1450 kwijt all in voor de KW2
 
enveekaa zei:
Zojuist de 18" TT RS eronder gezet, ziet er netjes uit alleen hij staat zeker 3/4cm te hoog! Was te verwachten natuurlijk :)

Van de week van Beek maar even bellen voor een afspraak, ga het Cobra schroefset toch proberen :lol:


Heb je daar nog een foto van? Ben wel benieuwd!
 
Vandaag de auto gewassen, toch maar wat plaatjes geschoten. Op de fotos kun je ziet dat hij iets hoog staat, oordeel zelf :)

Volgens mij kan de auto makkelijk 50mm naar beneden zonder moeilijkheden te krijgen met hobbels e.d.




 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie GTI, enveekaa. Velgen staan erg goed! Mooi, dat contrast tussen de donkere velgen en de witte lak! Big Grin

Aan de sporen op de eerste foto te zien, heb je een mooie handrem-tun gemaakt :cool:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Bedankt voor de props! :)

Menaz zei:
Mooie wielen. Ze lijken ver naar buiten te staan. Heb je spacers of zijn de wielen zo breed? Hoop dat het niet gaat aanlopen met verlagen.

Staat echt top!
Ze staan idd best ver naar buiten, geen spacers... de foto vertekend wel enigzins, dus ik hoop dat het goedkomt. Ik wil hem ook niet ultra laag hebben.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!