weem
Lid
Ik merk de laatste tijd dat de moderators nogal ijverig zijn in het verwijderen van quotes in antwoordende posts. Het zal wel policy zijn maar het is best vervelend als een quote die als inleiding van je antwoord dient wordt verwijderd. Op die manier kan niet in één oogopslag worden gezien waar een poster op reageert en moet je gaan zoeken of doe je daar niet eens de moeite voor omdat het een opmerking in de ruimte lijkt. Dat de vraag in de bovenstaande post staat maakt wat mij betreft niets uit dan, het blijft onduidelijk op wie of waarop een poster precies antwoord geeft.
Zeker in de zeer lange threads wordt nogal breed uitgewaaierd qua onderwerpen. Wil me er verder niet mee bemoeien maar gewoon een suggestie dus.
Ik ben trouwens uiteraard wel voorstander om een quote zoveel mogelijk te beperken tot het relevante waarop wordt geantwoord om te voorkomen dat het een zooitje wordt.
Zeker in de zeer lange threads wordt nogal breed uitgewaaierd qua onderwerpen. Wil me er verder niet mee bemoeien maar gewoon een suggestie dus.
Ik ben trouwens uiteraard wel voorstander om een quote zoveel mogelijk te beperken tot het relevante waarop wordt geantwoord om te voorkomen dat het een zooitje wordt.