Ventura of JD?

ESP staat ook uit (zie oranje lampje). Maar ik had nauwelijks wheelspin. Er is nog veel meer uit te halen dat weet ik zeker. <8 seconden moet echt mogelijk zijn. Goed schakelen en 100 km/h in z'n twee.
 
Misschien wel eens leuk om met meer mensen van het forum naar de Ring te gaan, heb daar zelf ook altijd al eens willen gaan kijken maar is er nooit echt van gekomen.
Zou er zelf ook best wel graag eens op willen maar denk dat ik enigszins een modderfiguur zou slaan met m'n TSI'tje tussen de Porche's, BMW M's, Audi S'en en AMG's haha (plus dat m'n verzekering er niet zo blij mee zou zijn waarschijnlijk).

Er is al overigens eerder al eens een discussie op het forum geweest over de Ventura ECU's, met name de mail van Ventura zelf op pagina 3 is interessant.
 
Ik heb denk ik nu een stuk of 10 auto's laten tunen waarvan een deel met JD en een deel met REVO technik uit Engeland.

Beide was ik zeer tevreden over,JD is een vakman maar ook over JD heb ik wel eens wat dingen gehoord,maar IEDEREEN maakt fouten en JD is erg goed is zijn aftersales.

REVO is wat minder bereikbaar omdat ze in Engeland zitten maar leveren een zeer goed product.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!