Ventilator werkt niet

mi1edg.png


Die 1ste pakken?
En als ik dan toch bezig ben, is het wellicht verstandig om ook interieur filter te vernieuwen?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Nope, alleen bij de lupo's gedaan. Meestal kies ik voor valeo.
Of het past, tja ik zou eerst uitbouwen en dan bestellen, dan maar 4 dagen zonder kachel rond rijden.
Bij de dealer even het nummer opvragen en daarop bestellen? Misschien zelfs bij de dealer als ze los zijn te krijgen.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Nope, alleen bij de lupo's gedaan. Meestal kies ik voor valeo.
Of het past, tja ik zou eerst uitbouwen en dan bestellen, dan maar 4 dagen zonder kachel rond rijden.
Bij de dealer even het nummer opvragen en daarop bestellen? Misschien zelfs bij de dealer als ze los zijn te krijgen.

Je kachelweerstand werkt alleen over stand 1,2,3 , stand 4 is gewoon volle spanning over je motor en word je weerstand gepasseerd.

Kachelweerstand is los te bestellen bij de dealer , zit rond de 120€.
Je kunt hem zelf we vervagen , hier hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.
Dashboard kastje uitbouwen en dan zie je de kachemotor al zitten met de weerstand aan de rechterkant , die zit vast met 2 schroeven en een stekker...
Spreek verder voor zich als de weerstand eenmaal verder zichtbaar is ...
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Klinkt goed te doen.

Als ik goed op scherm bij VW gezien heb, kostte het onderdeel iets van 45 ex btw

Zij bouwen het in, inclusief onderdeel voor 160euro..

Maar inderdaad slim eerst uit bouwen en dan vergelijken.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!