Velgen vraag CMS C27 of C28 - ET waarde etc - Polo AW GTI

Hi all,

Heb een gelaagde vraag over de CMS C27 en C28 velg in het zwart. Is er iemand die wellicht deze velgen onder zn auto heeft want ik heb al even zitten googlen maar kom hem eigenlijk niet tegen onder de polo GTI aw.

Vervolgens ben ik even benieuwd, toen ik mijn GTI kocht zaten er velgen onder met een verkeerde ET waarde waarbij aan de linker kant de velgen iets uit de kast kwam en rechts niet. Waarschijnlijk zijn ze verkeerd gemonteerd geweest alleen de dealer zij van niet.
Nu ben ik dus benieuwd welke ET waarde binnen de kast valt bij de GTI, zit te kijken naar 17 of 18 inch, maar bij de 18 inch wordt de ET waarde lager en weet niet of hij dan nog netjes binnen de kast valt.
Is er iemand die kan meedenken / adviseren over de juiste ET waarde. Voor de GTI kom ik ET waardes tegen van 51 tot 39 ong, best een verschil lijkt me?

Alvast bedankt voor het meedenken
 
Volkswagen  Polo GTI 2018  2.0 - 245pk 
Wacht even. Aan de linker kant staken de velgen wel uit, maar aan de rechter kant niet? Terwijl de velgen aan beide kanten dezelfde ET-waarde hebben? Dan heb je een groter probleem dan juiste ET waarde vinden..
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Wacht even. Aan de linker kant staken de velgen wel uit, maar aan de rechter kant niet? Terwijl de velgen aan beide kanten dezelfde ET-waarde hebben? Dan heb je een groter probleem dan juiste ET waarde vinden..
Precies wat ik dacht. Hier zou ik eerst achter proberen te komen hoe dit dit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
of een breedteset die verkeerd gemonteerd is.
Volgens mij heeft het hier mee te maken. Als ik nu het verschil tussen banden en kast meet is het namelijk gelijk. Dealer heeft er andere velgen opgezet waar het probleem mee verholpen. Echt vind ik die velgen niet mooi.

Thanks voor het meedenken all :)
 
Volkswagen  Polo GTI 2018  2.0 - 245pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!