Velgen poedercoaten / spuiten

Andries Polo6R

Premium lid
959
1
481
102
Hallo allemaal,
Ik sta op het punt mijn zomerwielen te laten stralen en poedercoaten of spuiten.
Ik hoop wat advies te kunnen krijgen. Weten jullie eventueel locaties in Utrecht, zuid-holland of west-brabant waar dit kan en serieus kwaliteit werk geleverd wordt. Is het verstandiger om te coaten of the spuiten. Ik weet dat coaten goedkoper is en over het algemeen sterker, maar ik wil zo min mogelijk 'orange peel' hebben.
Alle adviezen zijn welkom
Bedankt
 
Mijn zoon heeft zijn velgen van zijn opel astra G OPC2 in orginele staat laten brengen bij een bedrijf in de Maasdijk.
Hij was volgens mij rond de €1000,00 euro kwijt omdat de velgen gericht, geloogt en hersteld (zoals stoeprandschade) moesten worden voordat ze gespoten konden worden in de orginele staat. Is best geld maar nieuw was niet meer te krijgen en dan is dit de beste oplossing.
IMG-20240121-WA0005.jpgIMG-20240121-WA0003.jpgBekijk bijlage IMG20240120164557.jpg
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
maar ik wil zo min mogelijk 'orange peel' hebben

Dan kan je sowieso het beste na spuiten laten polijsten en afwerken met glascoating.
Zo haal je restanten orange-peel weg en bescherm je het tegen UV, zodat het niet terugkomt op korte termijn. :)

Enne als alles klaar is wel foto's en je ervaring delen!
Ik ben ook op zoek naar een écht goed bedrijf voor mijn velgen. Die moeten dan gepoedercoat worden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!