Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gaan erg netjes met je spullen om. prijzen weet ik niet maar bellen kost niet veel.
€ 1.300,-!! Waar gaat het over zeg lol.Heb vorig jaar voor mijn Mercedes 21" velgen een aantal bedrijven benaderd om ze alle 4 te doen. Afdraaien, spuiten, blanke lak en de offertes waren tussen de EUR 800 - 1.300 incl. btw.
De foto die je stuurt is wel flink beschadigd. Zelf doen zal je best tegen vallen.
Door de pekel zeker?Het was de bedoeling dit deze winter te doen maar er kwamen andere onverwachte reparatiekosten bij dus ik stel het nog een jaartje uit. Het gaat om oxidatie onder de blanke lak op alle 4 de velgen maar het is nog niet heel opvallend.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.