VCDS of ODIS

beste leden,

waar zouden jullie voor kiezen als je, je eigen auto zou willen coderen? Odis systeem of toch liever VCDS?

Heb zelf nu VCDS geinstaleerd enkel nog wel even uitvogelen hoe alles werkt.

Als iemand tips of tricks heeft hoor ik die graag! :)
 
volkswagen  polo  1.2 TSI BMT 
beste leden,

waar zouden jullie voor kiezen als je, je eigen auto zou willen coderen? Odis systeem of toch liever VCDS?

Heb zelf nu VCDS geinstaleerd enkel nog wel even uitvogelen hoe alles werkt.

Als iemand tips of tricks heeft hoor ik die graag! :)

ik heb nog een setje vcds met kabel van alie eventueel voor je.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
Ja ik heb zelf toevallig al een setje gehaald van alie, alleen zit daar nog verschil in ook met kabel? Odis en VCDS?

maar VCDS is dus makkelijker voor mij? En wat zijn nog leuke dingen om echt als leuke snack aan te zetten? Moet ook nog CarPlay aanzetten kan dit ook hiermee?
 
volkswagen  polo  1.2 TSI BMT 
Verdiep je eerst eens in de mogelijkheden van VCDS voordat je begint te knutselen.
Je kunt er een hoop mee verklooien als je niet weet wat je doet.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Maar VCDS is dus makkelijker voor mij? En wat zijn nog leuke dingen om echt als leuke snack aan te zetten? Moet ook nog CarPlay aanzetten kan dit ook hiermee?

Goede opletten wat je doet want spelen is leuk maar je kan het ook lekker op zijn kop zetten. Carplay kan pas vanaf medio 2016 en niet met VCDS.

Mocht je een juist systeem hebben en Carplay wensen dan kan ik je daar mee helpen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!