VCDS icm Apple OSX / Macbook

iichel

Exclusive lid
12,853
4
8,070
283
Voor de mensen die zoals ik graag een Macbook gebruiken in plaats van een Windows laptop en VCDS hebben/willen hebben:

Mijn ervaring met VMWare Fusion is erg goed voor veel dingen (XP icm ELSAWin, ETKA ODIS), maar niet voor VCDS. Vaak krijg ik 'No communication' errors bij grotere modules zoals de BCM. Je kunt op OK blijven drukken totdat je een 'Too many communication errors to continue' krijgt.

Sinds gisteren gebruik ik ernaast Virtualbox van Oracle, met een 'good old' Windows 7 SP1. en dat gaat erg goed. Geen fouten gehad. Binnenkort eens XP SP3 testen, scheelt weer 20GB schijfruimte.

Virtualbox, gratis van Oracle: https://www.virtualbox.org/


Screen Shot 2017-08-07 at 16.59.15.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05 en BVS
Hallo, ik zou mij graag wat meer willen gaan verdiepen in VCDS, Ik heb begrepen dat de software alleen op windows draait, daarvoor zal er iets met mn macbook air moeten gebeuren. en natuurlijk de juiste VCDS software die wordt toch bij de kabel meegeleverd?
Daarna de verdieping in de mogelijkheden, eerst maar eens e.e.a. aan de praat zien te krijgen. Er zijn vast nog wel een paar tips duidelijke tips voor me. vast bedankt.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!