Vcds hulp gezocht regio rotterdam utrecht

Dag allemaal
Ik heb in mijn 6r 1.6 tdi een cc hendel ingebouwd en al uitbedraad.
Nu moet de module gewisseld worden (is aanwezig) en uiteraard de cc aangezet.

Nu viel mij op dat na de inbouw mijn ramen niet meer dicht gaan via de afstandsbediening en me hellig support niet meer werkt (niet optimaal getest)
Als het volgende lijstje gedaan zou kunnen worden zou super zijn. kom zelf uit Sliedrecht
Houten of Veenendaal vind ik geen probleem ik weet niet waar er nog meer mensen zitten die mij kunnen helpen

Km/ liter
Noodstop verlichting
Helling lang
Boortnet wisselen
Cc inleren

Mijn dank is groot
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Waarschijnlijk heb je de stroom eraf gehad.
Daarom gaan je ramen niet meer dicht.
Die moet je opnieuw inleren.
Auto aan Ramen helemaal dicht. Ramen helemaal open met knopje maximaal ingedrukt. Ramen helemaal dicht met knopje maximaal ingedrukt.
Dan zouden ze weer automatisch moeten gaan.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Brent Verhaegen
Ze gaan via de knoppen in dw deur nu wel automatisch helemaal op en neer
Via de afstandsbediening nog niey geprobeerd

Helling doet wel heb hem liever alleen al wat sneller

Morgen maar is contact zoeken met lowering
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Ramen werken ook weer via de afstandsbediening dus deeoow zn tip werkt
Ik heb contact gehad met lowering en hij schreef het volgende

Hallo,


Plaatsen en coderen kan ik wel. Heb alleen bij deze module’s nog niet geprobeerd de sleutels

In te leren en weet dus niet of dat zo kan met VCDS/VCP

Heeft iemand hier antwoord op
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Vandaag geprobeerd me cc in te leren
Helaas niet helemaal gelukt helaas
Puntje 1 mijn handleiding was net iets anders de geschakelde plus komt in mijn geval van de bmc stekker a pin 44.
Nu staat alles goed in de bmc deze hebben we ook gewisseld alleen helaas werkt het niet
Moet er nog ergens een zekering in ofzo ik zag op de zekering indeling ook cc staan namelijk.

Puntje 2 we kregen de sleutels niet meer ingeleerd op de cv
Heeft iemand tips voor me

Verder hadden we nog een raar dingetje bij mij oude bmc stond mijn achterlicht ook altijd aan toen we de zelfde code in de andere bmc zetten ging me remlicht spontaan branden dit konden we uit krijgen door de achterlicht en uit te vinken?
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Heb hem even uitgelezen maar het lijkt er op dat de bedrading niet goed is
Deze van het weekend dus maar is na lopen
 

Bijlagen

  • IMG_20161117_173044.jpg
    IMG_20161117_173044.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 28
  • IMG_20161117_172932.jpg
    IMG_20161117_172932.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 22
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Zo vanmiddag even weer heel de auto uit elkaar getrokken conclusie
Het stekkertje in de ecu zat niet ver genoeg. resultaat ik blij en een werkende cc

Nu alleen nog me sleutels voor elkaar krijgen. heb al geprobeerd met contact aan uit aan deur opslot en dan 2x knopje op de sleutels helaas zonder resultaat bij de 9n werkt dit wel weet ik uit ervaring
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Heeft er iemand nog tips wat er allemaal fout zou kunnen zijn waarom mijn cv niet werkt.

Mijn Chinese kabel wil de instellingen ook niet veranderen (niet gemachtigd).
Maar met de rosstech van loweringe lukte het ook niet

Even voor de duidelijkheid dit is na een boortnet wissel
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Ik heb ook nog even contact gehad met loweringen hij zij het volgende

Dat de sleutels niet meer werken heeft niks met de codering te maken. Die moeten ingeleerd worden
Zoals we geprobeerd hebben toen

Nu is mij vraag dit inleren gebeurd tog juist in de boortnet module zou het kunnen dat ik een andere (nieuwere )versie nodig heb dat het dan wel werkt
Ik kwam op internet een 87n tegen
Zou die misschien beter werken

De 86f zat er in
Nu zit er een 87 in
Het viel me ook op dat deze 3 jaar ouder is en ook geen letter heeft
 

Bijlagen

  • IMG_20161214_203842.jpg
    IMG_20161214_203842.jpg
    939.4 KB · Weergaven: 18
  • IMG_20161214_203930.jpg
    IMG_20161214_203930.jpg
    733.6 KB · Weergaven: 20
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Vandaag nogmaals geprobeerd de module te wisselen samen met lowering. Dit maal een nieuwere van een gelijke auto. Helaas zoals iichel al zij het maakt niet uit.
Dus dat word tog maar een dealer afspraak maken
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Eind vorige week heeft die een daagje bij de dealer doorgebracht om de terug roep actie uit te voeren. Ze hebben gelijk even gekeken voor de afstandsbediening maar helaas niet gelukt. De monteur zij dat hij netjes alle stappen uit voerde alleen dit niet tot een resultaat lijde.

Nu is mijn vraag zit er nog iets van een losse ontvanger hier voor die eventueel defect zou kunnen zijn
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!