VCDS aanpassing Seat Ateca 2019, Start-Stop de-activeren

Skappa51

Bekend lid
439
206
59
Beste allen,
Mijn vader heeft een Seat Ateca 1.5 TSI 2019 editie met start-stop.
Nu heb ik zelf met OBD-Eleven gekeken en kon de start-stop niet de-activeren.
Is er iemand in de buurt van Zuid-Holland die dit voor een leuk prijsje kan de-activeren.
Het handmatig aanpassen van de voltage bleek niet te werken, start-stop was alsnog actief.
Graag zie ik de reacties tegemoet.
Gr.
Chris
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Ik heb zelf een Skoda Kamiq uit 2019 en daar kon ik ook het start stop systeem niet uitzetten via OBD-Eleven.
Ik heb via Ali Expres een kabeltje gekocht die je koppelt aan je start stop knop.
Daarna onthoud hij gewoon je laatste stand, echt werk top! en dat voor nog geen 30 euro.

 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een Skoda Kamiq uit 2019 en daar kon ik ook het start stop systeem niet uitzetten via OBD-Eleven.
Ik heb via Ali Expres een kabeltje gekocht die je koppelt aan je start stop knop.
Daarna onthoud hij gewoon je laatste stand, echt werk top! en dat voor nog geen 30 euro.

Dat kende ik nog niet. Leuke oplossing (y)
 
Ik heb soort gelijke optie laten installeren bij @Antera (TCL)
In de polo dan welliswaar.
Is een klein simpel kastje.
Wel wat lastige installatie.
Werkt perfect. Zal ongetwijfeld het zelfde werken als die van ebay.
Zijn in meerdere shops online inmiddels wel te vinden.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!