vcds 11.3

zodra ik de kabel aan de laptop koppel dan ziet hij deze wel maar tijdens het installatie proces van de driver geeft deze aan dat er een probleem is ontstaan en dat hij niet gestart kon worden code 10
Sorry krisrock, bovenstaande gaf mij de indruk dat de driver later geinstalleerd was.
Als je nu een USB type 3 poort voor VCDS gebruikt hebt en je nieuwe laptop heeft ook een USB type 2 poort dan kan je die proberen. De type 3 poort zou compatibel moeten zijn met type 2 maar je weet nooit of dat voor 100% compatibel is.
 
Ik moet wel mijn virusscanner tijdelijk uitzetten en opletten dat de virusscanner zoizo de file
"RT-USB.dll" in de map VCDS laat staan omdat het gezien wordt als virus.
En als de virusscanner die file in quarantaine zet werkt VCDS ook niet en krijg ik ook foutmelding
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
@iichel heb ik gister avond gedaan vanmiddag even proberen of het gewerkt heeft!
alleen nu moet ik Windows 7 ook opnieuw installeren
dit omdat de volgorde van oud naar nieuw moet wezen en niet van nieuw naar oud
bron Microsoft:
Waarschuwing
  • U moet het oudste besturingssysteem als eerste installeren en vervolgens het nieuwere besturingssysteem. Als u dat niet doet (u installeert bijvoorbeeld Windows Vista op een computer waarop Windows 7 al wordt uitgevoerd), kan uw systeem vastlopen. Dat kan gebeuren omdat oudere versies van Windows de opstartbestanden van een nieuwere versie van Windows niet herkennen en dus ook niet kunnen overschrijven.
Het houd je van de straat: p helaas kwam ik hier te laat achter :s
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!