vannacht ingebroken in mijn Polo!

Ik ben blij dat ik er een Alarm op heb, ik had op die dag paar waardevolle spullen inliggen Incl de RNS.
Ze hebben mijn ruit kapot gegooit met een stukje Dynamo van een fiets, nadat ze hun hand door mijn ruit hebben gestoken is mijn alarm afgegaan en zijn ze gevlucht.
( zou ook kunnen dat ze alarm al afging toen ze de ruit kapot hebben gemaakt )


Ik weet niet wat ik moet doen, ik ben WA+Casco verzekerd en ik parkeer mijn auto op een onoverzichtelijke plek langs de weg met weinig verlichting.. Dat is mijn enige parkeerplaats.
Ik heb kleine lakschade en schade op de binnen deur panneel aanovergehouden maar die word gelukkig vergoed.

Vandaag heb ik zoveel Volkswagen dealers opgebeld om een NAVILOCK erin te laten bouwen.. Ze zitten bijna allemaal vol deze week en t gaat me 245,- kosten zo'n "lock"


Wat zeggen jullie?





izw75c.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo bluemotion  1.2 TDI 75PK 
Navi lock niet aan beginnen ziet er niet uit.
Dit is het eerste wat ik er uit heb getrokken toen ik mijn polo kocht.
En wat er al gezecht word ze trekken heel je dashboard aan gort dus je heb een hele boel ellende en nog veel meer schade.
En de gene die het nu geprobeerd heeft die komt het echt niet nog een keer proberen.
Succes met de af handeling vorige maand hebben ze mijn Rns 510 er ook uit gehaald 10 min werk.
Binnen 2 weken was alles geregeld via de verzekering. Alleen is het wel de ellende dat je €65 eigen risico heb bij Carglass.
 
Je zegt zelf dat je waardevolle spullen in de auto had liggen die dag.
Daar helpt een navilock niet tegen!
Gewoon niks in je auto laten liggen.
Ik heb bij mijn Polo (die 4 dagen per week in Amsterdam stond) bewust gekozen voor een RCD.
De navigatie deed ik via telefoon. Scheelt ook nog de dure update..
 
Klote zeg...
Misschien weten jullie dit. Als er ingebroken wordt... Gaat dit dan van je no-claim af of staat dit er los van?
Staat er los van, zo lang je maar beperkt of volledig casco verzekerd bent wordt dit gewoon vergoed. In het ergste geval blijft je bonus/malus trede staan ipv dat je een treetje op de ladder gaat
 
Je zegt zelf dat je waardevolle spullen in de auto had liggen die dag.
Daar helpt een navilock niet tegen!
Gewoon niks in je auto laten liggen.
Ik heb bij mijn Polo (die 4 dagen per week in Amsterdam stond) bewust gekozen voor een RCD.
De navigatie deed ik via telefoon. Scheelt ook nog de dure update..
Klopt. Zelfs niet een pakje sigaretten of 2 € open en bloot in je auto laten liggen. Voor een junk is dat soms al de moeite waard om je ruit in te gooien.
 
Ik heb schade aan de deurpaneel en lakschade, die worden vergoed door de verzekering.


Gisteren een Navilock op laten zetten bij de Volkswagendealer en Alarm stickers besteld.

nu hopen dat ze de mijne overslaan!!
 
Volkswagen  Polo bluemotion  1.2 TDI 75PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!