PetersPolo
PetersPolo

Van Up! naar Polo

Kleine impressie van PetersPolo
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
Comfortline 6C
Kleur
Toffee Brown
Bouwjaar
2014
Zo vandaag even langs de schade-expert geweest kost dat "kleine" deukje toch nog bijna €900,-[emoji15].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verbaas bij altijd erg om die prijzen van een "schade-expert". Met alle respect ieder zijn beroep, maar volgensmij koop je een nieuwe originele bumper voor minder. Erg naar als je niet All.risk verzekerd bent. Gelukkig maar dat er wel gegevens achter gelaten zijn.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 135pk 
Verbaas bij altijd erg om die prijzen van een "schade-expert". Met alle respect ieder zijn beroep, maar volgensmij koop je een nieuwe originele bumper voor minder. Erg naar als je niet All.risk verzekerd bent. Gelukkig maar dat er wel gegevens achter gelaten zijn.
Klopt hij heeft mij alles laten zien. Er komt ook een nieuwe originele bumper op deze kost € 250,- daar komen dan nog parkeersensorhouders bij en koplampsproeiers etc. en hak en breek werk en dat is het duurste o_O. En het is niet meer zoals vroeger (keer mij het schadebedrag maar uit, dan maak ik het zelf wel).
 
Volkswagen  Polo 6C Comfortline  1.2 TSI 90pk 
Klopt hij heeft mij alles laten zien. Er komt ook een nieuwe originele bumper op deze kost € 250,- daar komen dan nog parkeersensorhouders bij en koplampsproeiers etc. en hak en breek werk en dat is het duurste o_O. En het is niet meer zoals vroeger (keer mij het schadebedrag maar uit, dan maak ik het zelf wel).

Ja ik man mij vorstellen fat het dan Snel oploopt.

Bij mij is onlangs geprobeerd om mijn benzine te stelen. (Vraag mij niet waarom). Ze hebben vermoedelijk met een schroevendraaier tussen het klepje en het paneel lopen wrikken. Zonder succes. Helaas wel 400,- schade. ( wat ik ook weer erg hoog vind want klepje kost 35,-) gelukkig ben ik wel All risk verzekerd.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 135pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!