PetersPolo
PetersPolo

Van Up! naar Polo

Kleine impressie van PetersPolo
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
Comfortline 6C
Kleur
Toffee Brown
Bouwjaar
2014
Na eerst een korte periode in een Up! als 2e auto te hebben rond gereden hebben we beide auto's verkocht en een Polo weer gekocht.
We kunnen het nu wel af met 1 auto, maar die moest wel iets groter en comfortabeler worden dan de Up! (wat ook een prima auto was natuurlijk:grinning:). Nu is deze al vrij compleet uitgerust, maar wil nog wel een aantal lampen vervangen door led. Helaas zit er geen bluetooth en navigatie in, maar ja je kunt ook niet alles hebben. Verder hoop ik op het forum nog veel te leren en te lezen wat de mogelijkheden zijn.
 
Volkswagen  Polo 6C Comfortline  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Oké ik heb geprobeerd wat foto's in een showroom te zetten.:eek:
Je hebt nog geen showroom zie ik.
Je foto's staan wel online.
Showroom maken kan hier: https://mypolo.nl/xenforo/showcase/

En voor nu zijn dit je foto's:
full

full


Uiteraard kan je ook gewoon in dit topic verder gaan.
Mooie auto!
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl en Ascari
Je hebt nog geen showroom zie ik.
Je foto's staan wel online.
Showroom maken kan hier: https://mypolo.nl/xenforo/showcase/

En voor nu zijn dit je foto's:


Uiteraard kan je ook gewoon in dit topic verder gaan.
Mooie auto!

DeeOow, gister al een showroom aangemaakt alleen moet deze nog goedgekeurd worden door de moderator...
ScreenShot005.jpg
Dus we wachten nog even.:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6C Comfortline  1.2 TSI 90pk 
Kom je terug na het winkelen ziet de auto er toch iets anders uit dan dat je hem hebt geparkeerd.:(

deukje.JPG
Gelukkig wel een briefje met naam en telefoonnummer van de persoon welke je auto heeft verbouwd.
 
Volkswagen  Polo 6C Comfortline  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!