Van RNS310 naar RNS510

Enkel zal je met VCDS (vagcom) of VAS (wat ze gebruiken bij de dealer) het moeten coderen zodat de auto dan ziet dat het een OEM vw systeem is. Anders doet ie het wel gewoon alleen heb je dan geen weergaven van navi, radio enz enz op MFA+ scherm in je teller( als dit ook aanwezig is natuurlijk). Voor de rest is het allemaal het zelfde de Quadlock aansluiting gps enz enz.
 
Dank voor de reacties!
@Ruiter91 , heb nu een RNS310 dus de auto zal dan al een 'OEM VW systeem zien' toch? Dat zou betekenen dat er geen aanpassingen nodig zijn?

Mocht iemand praktijk ervaringen hebben met het vervangen van een RNS310 naar RNS510 i.c.m. PDC, stuurwielbediening etc. dan hoor ik het graag :)
 
VW  Polo R6  1.2 TDI 
Dank voor de reacties!
@Ruiter91 , heb nu een RNS310 dus de auto zal dan al een 'OEM VW systeem zien' toch? Dat zou betekenen dat er geen aanpassingen nodig zijn?

Mocht iemand praktijk ervaringen hebben met het vervangen van een RNS310 naar RNS510 i.c.m. PDC, stuurwielbediening etc. dan hoor ik het graag :)
Dat zal die zeker zo zien maar misschien zit er een klein verschil in de toestellen. Denk dat het wel mee valt en aardig plug en play is enkel is het nooit verkeerd ff vagcom aan te hangen dan weet je het zeker
 
Hi all
Afgelopen weekend was het raak, mijn ruit ingeslagen en RND310 is eruit gehaald door dieven. Verzekerd en wel dus alles wel goed geregeld. Het afhandelen bevalt mij prima tot zo ver. Maar, nu ik de kans heb om te kiezen wil ik gaan voor de RNS 510. ik las dat het plug en play was en mogelijk via VCDS een aanpassing gedaan moet worden. Dus tot zo ver is het te doen. Is er iets waar ik extra moet opletten? Wie heeft ervaring met look a like RNS510 systemen? zijn deze wel aan te raden?
O ja nu komt Navilock er zeker op dat laat ik me niet 2e keer ervaren. En vrienden van Polo form let op in zuid Holland zijn ze de dieven actief en ze halen alles weg in je auto dus wees gewaarschuwd. Volgens de Politie hebben zij hun handen vol aan dit soort inbraak meldingen.
Mocht iemand een RNS510 over hebben shop ik liever van jullie dan dat ik een gestolen spul koop.
Met vriendelijke groet,
Kerem
 
Hoi Kerem, balen van de inbraak maar geluk dat je goed verzeker bent! Persoonlijk ben ik erg blij met de RNS510. Enige nadeel is/was het bladeren door muziek, persoonlijk vind ik de RNS310 daar sterker in maar voor de rest (Groter scherm, nieuwe navigatie etc) zou ik voor de 510 kiezen.

Mocht je toch weer een RNS310 willen dan weet ik nog wel iemand die eentje over heeft welke niet gesloten is :)
 
VW  Polo R6  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: vwpolobm
Hi HinkZk
bedankt, ik twijvel niet meer en ga voor RNS510. Aangezien ik ook een multif. stuur ook ga aanschaffen lijkt het mij een ideale combinatie. Natuurlijk komt er heel wat werk bij kijken en nodige kabels en stekkers. Ik ben van plan om dit aan een deskundig bedrijf te laten doen dan dat ik zelf ga friemelen.

Ik heb al contact gehad met iichel en ergens half februari is het pas beschikbaar maar ik zit te denken dat het w8ten wel waard is omdat hij ook achteruit rij camera en al heeft. Wellicht kan hij het ook inbouwen ook zij hij. Dus nu effe afwachten op het geld van verzekering.

met vriendelijke groet aan alle POLO freaks :)
Kerem
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!