Hallo allemaal

Mijn naam is Jaks en ben 27 jaar.
Ben sinds gisteren eigenaar van een Polo 6R 1.2 tdi bluemotion. Leuke auto met de benodigde opties alleen is er 1 probleem.
Toen ik de auto kocht wist ik niet dat er geen bluetooth aanwezig was in de auto.

Nu heb ik een RNS510 met kabels en bluetooth module gevonden. Alleen ben ik niet zeker of dit past in mijn Polo…

Heeft iemand enig ervaring hiermee of dit mogelijk is. En of dit de juiste artikelen zijn die ik nodig heb voor het ombouwen?

Graag zou ik zsm hulp willen ivm verkoop van de rns510 die ik niet zou willen missen.

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Ik heb het setje gekocht, de rns510, kabels, bluetooth module. Nu wachten tot het binnen is. En even kijken of ik het naar een inbouwstation ga brengen of ik het zelf kan ‍♂️
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Alles is in te bouwen. Bluetooth is altijd een spannend dingetje omdat er zoveel verschillende modules zijn. De ene met artiest bij streamen, de andere niet etc etc
Ik heb de verkoper nagevraagd of er alles bij zit over de kabels. En zijn antwoord was: dat alles er bij zit GPS, microfoon ect.

Maar nu wil ik weten of dit plug en play is of ik dit naar een inbouwstation moet brengen? Enig idee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
ik denk dat dat wel moet lukken met die set.
ik denk dat dat wel moet lukken met die set.
Ik ben ten einde raad help aub!!
Ik heb de rns even zelf gekoppeld aan de auto.
Nu werkt de bluetooth niet het systeem ziet het niet.
Iedereen roept wat anders de ene zegt module werkt niet. De verkoper zegt dat het werkend uit zijn polo is gedemonteerd. De andere coderen ofso..

Ik weet het niet meer iemand enig idee?
 

Bijlagen

  • 758AACD6-009A-4900-A29B-7FE51E468067.jpeg
    758AACD6-009A-4900-A29B-7FE51E468067.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 16
  • A9D1A801-6025-4915-A98B-9C18D4FC5BB8.jpeg
    A9D1A801-6025-4915-A98B-9C18D4FC5BB8.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 16
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!