Vals alarm - VW Polo 6R TDI 2012

Beste leden,

Ik zit met een probleem. Het alarm van mijn VW Polo gaat sinds een week met flinke regelmaat af. Ookal staat hij in de garage, zonder helling.
Geen vliegen o.i.d. binnen, ramen zijn netjes dicht, deuren zijn netjes dicht en sluiten ook goed, zelfde geldt voor motorkap en kofferklep. Uit laten lezen met een lezertje, geen foutmeldingen te bekennen.

Kan iemand mij vertellen waar de knop naast de bestuurdersstoel exact voor dient? Ookal activeer ik deze, het alarm gaat alsnog met regelmaat af...
Help! Iemand enig idee? Kan ik tijdelijk de alarm-zekering er uit halen of is dit niet handig?

Thanks :)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75PK 
Thanks, ik ga denk vd week even contacten met de dealer, het gaat alweer de hele dag door. Zelfs als ik interieur alarm uitschakel, de deuren sluit met de sleutel ipv kastje ook.
Er is iets nieuws bijgekomen, namelijk stadslicht wat er mee gestopt is en dus verlichtingstoring brandt... heb voor het alarm maar de zekering er uit gehaald zodat ie niet gaat loeien... nog een nacht de hele buurt wakker straks :sweatsmile:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75PK 
Alarm kan je controleren met uitlezen waarop het misschien af gaat. Ik vermoed dat er ergens een contact niet goed werkt waardoor je elke keer vals alarm krijgt. Stadslicht zal wel toeval zijn :)

ben benieuwd wat de diagnose zal zijn
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!