Vagtechniek Chiptuning

Luister ik loop al wat langer mee en moet vertrouwen hebben in de gene waar ik zaken mee doe.
En als je als sponsor had gereageerd had ik zeker de moeite genomen om te kijken of ik het in jou had zien zitten.
Maar nu heb ik hier op het forum mij voor gesteld en een topic aangemaakt met Vagtechniek tuning en dan reageer je niet is echt een gemiste kans.
Als je de kunde en de now how hebt voor VW met tunen zou ik daar meer mee doen want bekentheid leverd klanten op.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Zo 24 uur na het tunen van de DSG afspraak gemaakt voor het tunen van de motor.
Ben ervan overtuigd dat ik met Rica de juiste keuze heb gemaakt krijg 45 Pk en 111 Nm erbij dat moet voldoende zijn voor jaren rijplezier.
En het is geen extreme tuning en samen met de tuning van de DSG moet het goed gaan voor lange tijd.
Mijn totale kosten komen op 735 euro wat bij Vagtechniek 998 euro ging kosten voor precies het zelfde dus ik denk dat ik dat goed heb gedaan.
Dan ga je voor de 1+ neem ik aan? Met de 1 ben je bij VAG ong 550 kwijt dacht ik?

Anyways, ga je veel plezier aan beleven!
 
Volkswagen  Polo GTI 2018  2.0 - 245pk 
Luister ik loop al wat langer mee en moet vertrouwen hebben in de gene waar ik zaken mee doe.
En als je als sponsor had gereageerd had ik zeker de moeite genomen om te kijken of ik het in jou had zien zitten.
Maar nu heb ik hier op het forum mij voor gesteld en een topic aangemaakt met Vagtechniek tuning en dan reageer je niet is echt een gemiste kans.
Als je de kunde en de now how hebt voor VW met tunen zou ik daar meer mee doen want bekentheid leverd klanten op.

Ik doe het maar "voor erbij" ik heb nog geen bedrijfsnaam en geen website voor het chiptunen. Maar goed volgende keer beter (y)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik vind het echt jammer als ik je had gekend had ik zeker meer willen weten.
Als ik later denk je nodig te hebben zal ik zeker contact met je opnemen.
Maar ook als je het er maar bij doet moet je je eigen bekent maken zeker als sponsor van dit forum want als je goed bent gaat dat als een lopend vuurtje en dat heb je nodig om later het echt te exploteren.
Maar nu is een vraag aan jou.
De tuning van mijn auto wat kost dat en wat krijg ik daar voor?
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Dan ga je voor de 1+ neem ik aan? Met de 1 ben je bij VAG ong 550 kwijt dacht ik?

Anyways, ga je veel plezier aan beleven!
Vagtechniek gaf een prijs opgaaf van 799 euro stage 1+ motor en DSG stage1 tuning eventueel stage 2 DSG meerkosten199 euro is 998 euro.
Nu bij Rica stage 2 tuning DSG 300 euro , Tuning motor stage 1 kost 585 euro korting 50% DSG tuning is 435 euro is totaal 735 euro.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Ik vind het echt jammer als ik je had gekend had ik zeker meer willen weten.
Als ik later denk je nodig te hebben zal ik zeker contact met je opnemen.
Maar ook als je het er maar bij doet moet je je eigen bekent maken zeker als sponsor van dit forum want als je goed bent gaat dat als een lopend vuurtje en dat heb je nodig om later het echt te exploteren.
Maar nu is een vraag aan jou.
De tuning van mijn auto wat kost dat en wat krijg ik daar voor?
Voor de 2.0 TSI op een Polo AW GTI kan ik de volgende waardes aanbieden:

Stage 1 pk:240 pk (+40 pk)
Stage 1 koppel:400 Nm (+80 Nm)

Ik vraag 200.- voor het chiptunen. Ik denk dat dit redelijk marktcomform is. Voor Mypolo leden kan ik 5% korting geven.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ja ik had @dov ook als eerste benaderd voor chiptuning voor m'n bmw want zodra hij zich ergens in mengt weet je dat het goed geregeld is. Ik weet wel iets over chiptuning en kan je al melden dat zijn aanbod en werkwijze niet onderdoet aan een hoop bekende aanbieders maar dan een stuk vriendelijker geprijsd is. Helaas was mijn auto iets te oud voor zijn spullen maar ik neem zeker nog contact op voor de Audi A1 1.4 tfsi (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Zo ff een update had al gemeld dat de DSG stage 2 was getuned.
Ik wist eigenlijk al na 15 minuten dat het goed was het voelde gewoon goed.
Dus wat ik al schreef die afspraak was vandaag ik was netjes op tijd en Roel van Rica ging gelijk aan de slag.
De rust het vakmanschap straalt er van af en let wel dit is niet de eerste auto die ik heb laten tunen in mijn leven dus ik weet precies wat voor vlees ik in de kuip heb. [ is een oudhollands spreekwoord dit is voor de jeugd ;) ]
Terwijl hij bezig was lekker staan ouwehoeren over van alles en nog wat , het is een open keuken als hij met je auto bezig is mag je rustig meekijken dat is geen probleem.
Na bijna 2 uur ging Roel proefrijden en zei alles is ok dus toen ben ik ff een rondje gegaan en wist meteen yeb zo moet die zijn.
Had graag nog even op de rollerbank opgegaan maar dat was op dat moment niet mogelijk maar ik kan later als nog ff op de rollerbank moet met de tijd ff een afspraak maken.
Het gemiddelde wat hij tuned op stage 1 is 45 Pk en 110 Nm erbij en dat voel je echt.
Dus heb ik rond de 100 Km gereden met de auto zowel groteweg als wat binnenwegen en man wat een power en het gemak waar de auto het mee doet is geweldig. dus heb ik nu een bommetje met 245 Pk en 430 Nm is voor mij genoeg.
Wat ik ook heel goed vind van Rica dat als de Ecu gereset word bijvoorbeeld door de Dealer die ff een update doet en heel je tuning is er uit kan je gewoon terug naar Rica die het kosteloos weer hersteld.
Prima service ik weet niet of andere tuning bedrijven de zelfde service hanteren.
Ik kan zeker Rica aanbevelen alles is duidelijk de prijzen staan op de website en die Roel is een vakman.
Kortom ik ben een blij mens.Big Grin
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!