Vage klachten 6R

Dag Polo fanaten,

Al eerder hebben jullie me geholpen met een storing met mijn Polo.

Nu heb ik weer wat vaags....

Ik kom vanmiddag thuis van werk, parkeer de auto, loop 3 hoog naar boven en ineens hoor ik m'n auto alarm af gaan. Ik open de auto, ga zitten en merk op dat zo'n beetje alle lampjes in het dashboard branden of knipperen. Mijn radiator fan staat ook aan(lawaai). Ook hoor ik een relais achter/onder het stuur zo'n 100000 keer per seconde klikken. Ik startte de auto, alarm ging uit en zo de lampjes ook. Systeem zegt No key, error Start & Stop. Ik draai de sleutel weer om, auto uit, zet de auto weer op slot en 20 seconde later weer hetzelfde riedeltje.

Heb sinds vanmiddag de -pool eraf gehad, zodat het zou stoppen en ik dingen kon gaan doen zonder dat die auto gekke dingen deed. 5 minuten geleden de -pool er weer op gedaan, en precies hetzelfde gebeurt weer. Ook de radiator fan slaat weer aan (motor koud???).

Ik heb alle zekeringen al gecheckt, alles is intact.

Enig idee wat dit kan zijn?????

Groet, Joost
 
Volkswagen  Polo  1.2 tdi 
Zou hem inderdaad eerst eens uitlezen.

Het eerste dat me zo te binnen schiet is dat er een regelapparaat overleden is.
Misschien wel het motorregelapparaat, of het boordnetregelapparaat.

Ben benieuwd!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!