Vaarwel GTI

Zag er gister nog twee (omg Den Haag), waarvan een even wilde testen welke sneller was Big Grin
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 

756 stuks AW GTI’s staan/stonden op NL kenteken. Op 37K AW’s is dat niet veel, maar zo zeldzaam nou ook weer niet. Staan er normaal gesproken 4 voor het kantoor, waarvan 3 door een vrouw bereden Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
@JM89: daar heb je wel een punt, sinds januari nog maar 4700 km gereden met het GTItje. Vanwege lockdown kom ik nauwelijks Drenthe uit en is het buitengewoon rustig.
@nsg: 3 van de 4 een GTI (y). Bij ons kantoor was de zwarte 5-deurs Polo van Accenture het meestvoorkomend, nu rijdt inhuurpersoneel blijkbaar Tesla M3 of wacht er op eentje.
 
Seat, Mini, Dacia  2022 Seat Ibiza 1.5 Sport, 2021 MINI John Cooper Works, 2014 Dacia Logan MCV  1.5 TSI 150pk 
Geinig, dus zo’n 2%. Hoe is dat vs andere EU landen? Weet iemand dat?
Ik weet van een Duits forum dat praktisch alle leasers kiezen voor de GTI ipv de 1.5. Dus daar zullen er ongetwijfeld veel meer rondrijden
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Goedemorgen allen. Wilde geen nieuw topic hiervoor aanmaken, maar ik mag binnenkort eindelijk mijn eerste eigen lease auto uitzoeken. Aangezien een golf wat duur is in bijtelling wilde ik voor een Polo gaan, en liefst de GTI. Nergens is echter te vinden of de productie nou eens hervat gaat worden. Iemand toevallig wel ergens iets daarover gelezen (of inside information)? :)
 
VW  Polo 6R  1.2TSI 
“terwijl de 150 pk 1.5 TSI geschrapt is vanwege een geringe vraag vanuit de markt.”

Vrij exclusieve uitvoering dus op deze manier :)

Er staan er nu 181 op NL kenteken, benieuwd hoever dit nog oploopt met de lopende bestelling.
Inderdaad. Waarde zal binnenkort verdubbelen :tearsofjoy:
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Goedemorgen allen. Wilde geen nieuw topic hiervoor aanmaken, maar ik mag binnenkort eindelijk mijn eerste eigen lease auto uitzoeken. Aangezien een golf wat duur is in bijtelling wilde ik voor een Polo gaan, en liefst de GTI. Nergens is echter te vinden of de productie nou eens hervat gaat worden. Iemand toevallig wel ergens iets daarover gelezen (of inside information)? :)

Je kunt altijd de dealer bellen en vragen of er ergens nog eentje op voorraad staat. Je kan namelijk ook uit voorraad leasen :)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Je kunt altijd de dealer bellen en vragen of er ergens nog eentje op voorraad staat. Je kan namelijk ook uit voorraad leasen :)
Inderdaad, maar ik moet weer leasen via dutchlease, allemaal ingewikkeld gedoe, en ik moet nog even wachten. Officieel krijg ik pas in juli een nieuwe auto, maar met de huidige levertijden schijnt het dat ik eerdaags al moet gaan bestellen. Wacht liever langer in de hoop dat de GTI weer in productie komt Stick Out Tongue

Straks moet ik een 1.0 gaan rijden :astonished: (no offense)
 
VW  Polo 6R  1.2TSI 
Ik zie de GTI niet zo snel weer in productie gaan; zou ook zeggen, voor voorraad gaan. Of een heel jonge occasion met heel weinig kilometers? Die zijn er wel (heb er zelf zo één), maar zal wel geen optie zijn
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
Haha ja soort van... Ik moet een zwarte VW leasen (beetje gekke regeling) en een golf is wat duur, dus kom op een Polo uit. Enige motor die nu geleverd word in een Polo is een 1.0 ;)
Ik denk dat een Polo GTI bijna net zo duur zal zijn als een Golf met 150pk. Nieuwe Polo GTI zonder extra optie's zit je ook tussen de 30-35k dacht ik.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!