Us module bij polo 9n3

Ik zou graag een us module willen inbouwen met ne schakelaar in dashbord.
Ik zou de geschakelde + nemen van men radio en daar op af takken en zo naar de schakelaar gaan.
Van de schakelaar zou ik dan zo naar de modules gaan maar nu weet ik niet zo goed hoe ik van mijn dashbord naar het motkrcompartiment kan gaan
Iemand voorstellen of eventueel een how toom zo modules met schakelaar te installeren??
 
Volkswagen  Polo  1.9 TDI 100pk 
Achter het handschoenkastje kunt gemakkelijk naar binnen. Onder dat 'rooster' aan u ruitenwisser aan passagierskant ziet ge een rubberen top, daar kunt ge binnen en komt gr achter het handschoenkastje uit.
Euhm zou het graag aan een geschakelde plushangen weet jij nog plaatsen waar ik die kan vinden?
 
Volkswagen  Polo  1.9 TDI 100pk 
Zekeringkast is het makkelijkst. Is het meteen ook afgezekerd.
Euhm sorry maar ben een beginner op elektrisch vlak dus ik doe da klepke open van de zekeringen aan bestuurders kant en hoe ga.je vandaar dan draad trekken?
Snap ik niet goed

Ikzou een geschakeldedraad moeten hebben om een us module via schakelaar aan te sluiten. Ik lees op verschillende forums dat ik dan best een draad trek vanuit mijn zekerigenkast .
Nu is de vraag, hoe doe je dit nu het makkelijkst (ik ben een leek) en kan iemand mij stap voor stap zeggen wat ik moet doen??

Zit er eigelijke eengeschakelde plus in de lichtschakelaar die ik kan gebruiken? Heb deze daarstraks gedemonteerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo  1.9 TDI 100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!