Is niet zo moeilijk lijkt me. Alles staat in de beschrijving.

Als je bijvoorbeeld de richtingaanwijzer gaat zoeken, doe je de zwarte kabel van je multimeter op de massa van de accu, en de rode kabel op een van de conectoren van die stekker.
Als het goed is meet je 0V....12V....0V....12V....
Of rond de 12V zegmaar.

Als je dimlicht zoekt, moet je wel ff contact aanzetten uiteraard. En vergis je niet in de kabel voor de stadslichten.

Zorg ervoor dat de multimeter op 20V gelijkspanning staat, en dat de kabels op de goede plekken in de multimeter zitten.

Als ik de vraag niet goed begrepen heb, hoor ik het graag!

Succes!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jurgen6R en Robin
Is niet zo moeilijk lijkt me. Alles staat in de beschrijving.

Als je bijvoorbeeld de richtingaanwijzer gaat zoeken, doe je de zwarte kabel van je multimeter op de massa van de accu, en de rode kabel op een van de conectoren van die stekker.
Als het goed is meet je 0V....12V....0V....12V....
Of rond de 12V zegmaar.

Als je dimlicht zoekt, moet je wel ff contact aanzetten uiteraard. En vergis je niet in de kabel voor de stadslichten.

Zorg ervoor dat de multimeter op 20V gelijkspanning staat, en dat de kabels op de goede plekken in de multimeter zitten.

Als ik de vraag niet goed begrepen heb, hoor ik het graag!

Succes!

Precies gedaan wat je zegt, maar mijn multimeter doet dus niks...
 
Doe de rode eens op de + van de accu, en ze zwarte op de -.

Wat geeft hij dan aan?

0V of --- is dat de multimeter verkeerd ingesteld is of aangesloten, of defect.

12V ongeveer betekend dat hij goed aangesloten is, en goed werkt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!