US Blinker lights module inbouwen

Blijkt inderdaad niet toegestaan te zijn, echter zijn er mensen die schakelaars tussen de module en blinkers zetten. Zo kan deze uit worden gezet op de weg en aan op een P plek bijv.

Volkswagen  Polo 6R 
Dit kan volgens mij ook via VCDS dus dan hoef je die module niet eens aan te schaffen.

Volkswagen  Polo 6C R-line 
Touché Frits, scherp! Maar denk dat mijn idee wel duidelijk is. Mocht er een politie aankomen en ik zie 'em optijd, kan ik em uitzetten

Volkswagen  Polo 6R 
Bij 6r "kan" het, 6c niet, gaat tie in limp mode.
Ik heb een duman setje ertussen gezet met afstandsbediening

Qua wetgeving, nope mag niet.

Bij mijn 6c geen problemen

Dagrijverlichting
8scjie5j8.jpg

Knipperlicht aan/uit
hofbydcj8.jpg
ltdckdt80.jpg

OBDeleven
Screenshot_20220615_OBDeleven.jpg

Volkswagen  Polo 6C R-line 
Nou jongens, ze zitten erin. Maar heel veel meer dan dat doet het ook niet helaas.

Als ik de stekker van de lamp eruit en erin doe, doet hij het voor een onbepaalde tijd. Hij begint dan op een gegeven moment onregelmatig te knipperen en daarna vliegen mn lampen gwn uit, samen met mn achter lampen. Heb momenteel de + van mn stadslicht gepakt, de - staat op de accu en de overige 2 draden heb ik tussen het draad van het knipperlicht gemaakt. Werkte in het begin super leuk, maar momenteel is het eigenlijk net kut. Doet niets meer dan mijn lampen uitzetten.

Heb gisteren alles met een elektricien gedaan, en ga morgen samen met een auto monteur kijken, dus hopen dat we een oplossing kunnen vinden. De monteur zag het in iedergeval glansrijk in.

Volkswagen  Polo 6R 
Hier trouwens een foto van toen het nog leuk was, 5 minuten hierna begonnen ze dus te knipperen;

1655448310606.png

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!