US Blinker lights module inbouwen

SA_Polo.6r

Bekend lid
200
239
63
Jow Polofanaten,

Mij lijkt het wel super vet om een USA blinker module te instaleren op mijn Polo, alleen heb ik nog niet veel nuttige informatie kunnen vinden over hoe ik dit realiseer. Zijn er wellicht andere forummers die dit al hebben en mij iets meer kunnen vertellen? Welke module raad je bijv. aan?

Linkje ter context: https://www.xenonlamp.nl/usa-style-...Jqx7DQtjKm-gEgMTuwMovQtQdJBfJoXBoCEAgQAvD_BwE

Thanks alvast!

- Johan
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
Blijkt inderdaad niet toegestaan te zijn, echter zijn er mensen die schakelaars tussen de module en blinkers zetten. Zo kan deze uit worden gezet op de weg en aan op een P plek bijv.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
Touché Frits, scherp! Maar denk dat mijn idee wel duidelijk is. Mocht er een politie aankomen en ik zie 'em optijd, kan ik em uitzetten
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
Nou jongens, ze zitten erin. Maar heel veel meer dan dat doet het ook niet helaas.

Als ik de stekker van de lamp eruit en erin doe, doet hij het voor een onbepaalde tijd. Hij begint dan op een gegeven moment onregelmatig te knipperen en daarna vliegen mn lampen gwn uit, samen met mn achter lampen. Heb momenteel de + van mn stadslicht gepakt, de - staat op de accu en de overige 2 draden heb ik tussen het draad van het knipperlicht gemaakt. Werkte in het begin super leuk, maar momenteel is het eigenlijk net kut. Doet niets meer dan mijn lampen uitzetten.

Heb gisteren alles met een elektricien gedaan, en ga morgen samen met een auto monteur kijken, dus hopen dat we een oplossing kunnen vinden. De monteur zag het in iedergeval glansrijk in.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!