Upgrade Polo AW GTI by iSweep

Iemand bekend met deze jongens uit Japan?



Ziet er best gelikt uit.
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 
Een "setje" importeren overweeg ik ook. De velgen zijn echter volgens mij van BBS en kan ik lokaal krijgen. Maar ik had liever dat ze een vertegenwoordiging hadden in Europa.
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 
Je moet er wel rekening mee houden dat je de onderdelen allemaal moet laten spuiten + uitspuiten word een duurgeintje vooral het uitspuiten zodat je geen kleurverschil krijgt je kan natuurlijk niet alleen de onderdelen spuiten. maar voor de rest super dik!!
 
Ik vind die BBS SR het meest op lijken en past qua passing ook goed op de GTI. Zie ook: https://konfigurator.bbs.com/articl...3D/resetFilter/true/PKWIDCode/P00043400099254

Je moet er wel rekening mee houden dat je de onderdelen allemaal moet laten spuiten + uitspuiten word een duurgeintje vooral het uitspuiten zodat je geen kleurverschil krijgt je kan natuurlijk niet alleen de onderdelen spuiten. maar voor de rest super dik!!

Dat (uit) spuiten is dus het probleem, vandaar dat ik hier aan het rondneuzen ben of iemand ervaring heeft met iSweep uit Japan. Ik ken de kwaliteit niet van het materiaal.

het is een beetje te bescheiden naar mijn optiek

Dat beschouw ik juist weer als een voordeel. Het lijkt bijna OEM.
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 
Ik vind die BBS SR het meest op lijken en past qua passing ook goed op de GTI. Zie ook: https://konfigurator.bbs.com/articl...3D/resetFilter/true/PKWIDCode/P00043400099254



Dat (uit) spuiten is dus het probleem, vandaar dat ik hier aan het rondneuzen ben of iemand ervaring heeft met iSweep uit Japan. Ik ken de kwaliteit niet van het materiaal.



Dat beschouw ik juist weer als een voordeel. Het lijkt bijna OEM.

mwa komt erop neer dat het alleen een onderlip is met een kekke hoes er omheen, als je bescheidenheid als voordeel beschouwt waarom kijk je uberhaupt naar bodykits?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Mocht je een goedkope manier vinden om aan iSweep delen te komen hoor ik dat ook graag. Ik wil graag hun diffusor voor de Golf ;). Enige manier die ik nu heb is via ECS in USA, maar dat wordt echt te duur voor alleen een diffusor die dan ook nog eens gespoten moet worden.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Uitspuiten van een paar lipjes lijkt me iets wat overdreven denk je niet.... een goeie spuiter fixt dit echt wel voor je hoor :mrgreen:
En anders moet die nog even door oefenen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Nevermind ik trek mijn conclusie terug, je hoeft het niet uit te laten spuiten ik dacht dat je een volledig nieuwe bumper erop moet laten monteren, een paar sideskirts en voorspoilers hoef je zeker niet uit te laten spuiten. daar ga je niets van zien
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!