Upgrade MyPolo software/uiterlijk!

Johan

Beheerder
4,635
2
1,035
193
Beste Leden,

Het is al een tijdje de bedoeling maar helaas was het eerst niet mogelijk door missende add-ons die nog ontwikkeld moesten worden, daarna was mijn tijd erg schaars maar nu is het toch eindelijk zo ver!

Wat hebben we gedaan?
MyPolo.nl is over op de nieuwe versie van Xenforo forum software, hiermee willen wij wederom een stap zetten voor de toekomst van dit leuke forum. Door deze updates zal het forum nog soepeler werken, tevens zullen er wat functionaliteiten bij komen, het geheel is wat cleaner/strakker qua lay-out en ook 'responsive' (zodat het op elk scherm goed werkt zonder gebruik van software als bijvoorbeeld Tapatalk). Ik heb zelf al het een en ander kunnen testen in de loop der tijd en het vergt niet veel gewenning voor jullie als leden.

Help! Er werkt iets niet!
Ik heb het forum alvast online gezet voor jullie zodat er weer geforumt kan worden, echter ben ik achter de schermen nog druk bezig met wijzigen/modificaties en het een en ander qua permissies die opnieuw ingesteld moeten worden. Dit vergt nog wat tijd en wacht nog even af met mij overspoelen met bugs!

Tot zover vast dit bericht, ik ga weer verder knutselen.

Alvast veel plezier met onze nieuwe website! :)
 
Laatst bewerkt:
Het werkt nu inderdaad ook, maar aangezien er binnen afzienbare tijd geen enkele support meer komt voor Xenforo 1 wordt dit voor hackers straks een aardig doelwit.. voor nu doen ze voorlopig (net als bij Microsoft met oude versies doet) alleen nog veiligheidsupdates.

Alle topics/data blijft gewoon staan natuurlijk! :)
 
Mooi dat we straks voor de toekomst een goed en soepel forum hebben en
vooral houden, top dat jullie hier je vrije tijd voor gebruiken zodat het goed/veilig/snel/soepel
blijft draaien en daarnaast het strak en overzichtelijk blijft.
Petje af en thanks natuurlijk :):).
 
Volvo  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!